LIAA sadarbojas ar ietekmētāju mārketinga konferenci "PING Festival"

Konference "PING Festival" Helsinkos norisinājās jau ceturto reizi un pulcēja 700 dalībniekus - dažādu jomu viedokļu līderus, uzņēmumu un organizāciju pārstāvjus. LIAA Tūrisma departamenta vecākās ekspertes Lelde Beņķe un Renāte Šnore gan apmeklēja lekcijas, gan paplašināja kontaktu loku turpmākai sadarbībai. 

Lekciju tēmas: kā tikt pamanītam pārsātinātā informācijas telpā; viedokļu līderi kā ekonomiski izdevīgs mārketinga instruments; mērķtiecīga satura radīšana; kā izraisīt reakciju mērķauditorijā u.c.

Piemēram, zīmolvedības eksperts Niks Vestergards savā lekcijā atgādināja, ka veiksmīgākie zīmoli ir viegli uztverami, nepārprotami un caurskatāmi. Lai izceltos pārsātinātajā informācijas telpā, ir ļoti labi jāpārzina sava mērķauditorija, tās vērtības un kanāli, caur kuru to sasniegt pareizajā laikā ar pareizo vēstījumu.

Arī tūrisma mārketinga aģentūras “Destinate” dibinātāja un kādreizējā Keiptaunas tūrisma organizācijas vadītāja Mariette du Tuā-Helmbolda uzsvēra, ka lielu daļu patērētāju lēmumu mūsdienās ietekmē personīgās vērtības, tāpēc efektīvākie zīmoli ir tie, kuru pārstāvētās vērtības sasaucas ar mērķauditorijas vērtībām.

Sadarbības partnera lomā LIAA tika dota iespēja pēc konferences noslēguma, 9.-12.maijā nodrošināt vizīti Latvijā piecām starptautiskām viedokļu līderēm: 

Vizītes dalībnieces izzināja Latvijas garšas, ieturot maltītes Rīgas restorānos un pagatavojot pīrāgus un pankūkas kopā ar Liepupes muižas pavāru. Programmā bija iekļauts arī pārgājiens Dzelves-Kroņa purvā, velo ekskursija Rīgā un tikšanās ar Latvijas viedokļu līderiem.  

Vairāk informācijas par konferenci meklējiet mājaslapā www.pingfestival.fi! Šī gada konference notika 7.-9.maijā.