LIAA tūrisma forumā atklās jaunākās tendences tūrisma pakalpojuma mārketingā

Jau rīt, 12.decembrī Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) organizētajā Latvijas tūrisma forumā 2017 starptautiski atzīti ārvalstu un Latvijas eksperti diskutēs par efektīvākajiem veidiem  un ar piemēriem mēģinās iedvesmot, izglītot un rosināt sadarboties tūrisma nozares pārstāvjus, meklējot atbildi uz jautājumu kā pasniegt savu produktu, kad naudas nav un kā labi to darīt, kad līdzekļu ir pietiekami?

Tūrisma industrija Latvijā ietver daudzveidīgus galamērķus, produktus un pakalpojumus, un tikpat liela dažādība ir arī to mārketinga iespējām. Ir puses ar šķietami neierobežotu kapacitāti un ievērojamiem resursiem, ar kuru palīdzību diemžēl ne vienmēr izdodas sasniegt labākos rezultātus. Tajā pašā laikā līdzās pastāv arī mazi, bet nozīmīgi industrijas pārstāvji, kuriem rezultātu sasniegšanai pastiprināti jāpielieto radošums, alternatīvi mārketinga rīki un eksperimenti, jo resursi ir nepietiekami vai arī to nav vispār. Ar izaicinājumiem – kā veidot labāku tēlu, kā izmantot tehniskos un praktiskos jauninājumus zīmola veidošanai un mārketingam, kā produktīvi sasniegt auditoriju – ir saskāries ikviens tūrisma nozares pārstāvis.

Forumā uzstāsies ārvalstu eksperti, kas atklās jaunākās tendences tūrisma produktu un pakalpojumu mārketingā. Nikolas Halls (Nicholas Hall, Lielbritānija) forumā dalīsies pieredzē, kā mūsdienu digitālās tendences ietekmē galamērķa mārketinga organizāciju. Halls ir dibinājis  Digitālo tūrisma domnīcu (Digital Tourism Think Tank) un ir strādājis ar simtiem galamērķu, lai risinātu aizvien pieaugušos izaicinājumus apmeklētāju pieredzes digitalizācijā.

Starptautiskās vietu zīmolvedības asociācijas (IPBA) dibinātājs un vadītājs Roberts Govers (Robert Govers, Beļģija)  atklās jaunākās tendences vietu zīmolvedībā. Savukārt tūrisma mārketinga eksperts, pētnieks un pasaulē atpazīstamu grāmatu autors Erans Keters (Eran Ketter, Izraēla ) dalīsies efektīvā sociālo mediju mārketingā tūrisma uzņēmumiem, kas ir uz pētījumiem, novērojumiem un pieredzi balstīta pieredze par vietas identitāti un tēlu, kā arī tūrisma mārketinga politikām un stratēģijām kopumā.

Forumā piedalīsies arī Latvijas tūrisma nozares pārstāvji – Cēsu mākslas festivāla direktors Juris Žagars, Valmiermuižas alus saimnieks Aigars Ruņģis, Liepājas Tūrisma informācijas biroja vadītāja Inta Šoriņa, Abgunstes muižas saimniece Asnate Avotniece, kuri izteiks savu viedokli par mārketinga iespējām tūrismā ar un bez finansējuma.

Tāpat forumā tiks runāts par LIAA īstenotajām tūrisma veicināšanas aktivitātēm un attīstības virzieniem, kā arī nozares eksperti sniegts ieskatu par mārketingu tūrisma industrijā.

LIAA Latvijas Tūrisma forums 2017 notiks 2017. gada 12. decembrī Arhitektūras un mediju centra H2O6 Aisteres zālē (Rīgā, Aisteres ielā 2).


 

Papildu informācija:

LIAA Sabiedrisko attiecību nodaļa,

Tālrunis: 67039472