Veiksmīgi aizvadīts ikgadējais Baltijas valstu darba seminārs “Baltic Connecting”

9.-10.oktobrī Viļņā pulcējās 20 tūrisma aģenti no Ķīnas, 16 no ASV, 11 no Japānas un 8 no Dienvidkorejas, kas visi ieradušies ar vienu mērķi – uzzināt vairāk par Baltijas valstu tūrisma piedāvājumu. Viļņā viņus sagaidīja esošie un potenciālie sadarbības partneri no Lietuvas, Latvijas un Igaunijas. Darba semināra programmā – Baltijas valstu prezentācijas, kontaktbirža un iepazīšanās vizītes Lietuvā, Latvijā un Igaunijā pēc oficiālās daļas noslēguma Viļņā.

No Latvijas uz Viļņu tīkloties ar tālo tirgu partneriem bija devušies 12 uzņēmēji un pašvaldību tūrisma speciālisti. Pieredzē dalās Siguldas Tūrisma informācijas centra vadītāja Monta Lūsāre: “Šī gada Baltijas valstu prezentācijas bija pārdomātas un ar pareizajiem uzsvariem, kas veicināja kvalitatīvas un mērķtiecīgas sarunas sekojošās kontaktbiržas laikā. Tikos gan ar esošiem sadarbības partneriem, gan iepazinu jaunus, kas izrādīja interesi par unikālajiem tūrisma apskates objektiem Siguldā un tās apkārtnē, piemēram, bobsleja un kamaniņu trasi, un vēja tuneli “Aerodium” Tā kā pēdējos gados novērots ceļotāju skaita pieaugums no mērķa tirgiem Āzijā, pozitīvus rādītājus sagaidām arī pēc “Baltic Connecting.””

Arī viesnīcas “Grand Hotel Kempinski Riga” pārdošanas vadītāja Anastasija Ciba ir gandarīta par dalību: “Dalībnieki no ASV bija īpaši ieinteresēti produktā, un ar dažiem es atkārtoti satikos pēc atgriešanās Rīgā. Labprāt turpināsim piedalīties arī turpmāk, jo mūsu primārie tirgi ir ASV, Ķīna un Japāna, un esam ieinteresēti veidot kontaktus ar šo tirgu pārstāvjiem.”

“Baltic Connecting” ciešā sadarbībā organizē Baltijas nacionālās tūrisma organizācijas – Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) Tūrisma departaments, Igaunijas Tūrisma padome un Lietuvas Tūrisma departaments. Ik gadu tas notiek Viļņā, Rīgā vai Tallinā.