Izsludināts konkurss studentiem par inovāciju vidi Latvijā

Lai mudinātu studentus izzināt inovācijas jēdzienu un nozīmi un atklātu viņu novērojumus attiecībā uz aktuālajām problēmām, notikumiem un iespējām inovāciju jomā, kā arī apkopotu idejas un risinājumus inovāciju vides uzlabošanai, Latvijas studenti aicināti piedalīties pētniecisko projektu konkursā "Vide inovācijām Latvijā" un pretendēt uz 500 latu vērtām balvām.

Konkursā komandām ir jāsagatavo publikācija par kādu inovācijas jomā aktuālu tematu pēc savas izvēles. Publikācijas temats var būt saistīts ar, piemēram, statistikas analīzi par tendencēm inovatīvas uzņēmējdarbības jomā Latvijā, socioloģisku pētījumu, piemēram, par Latvijas sabiedrības gatavību īstenot inovatīvu uzņēmējdarbību, likumdošanas analīzi, kāda konkrēta inovatīva produkta vai pakalpojuma ieviešanas procesa izpēti, konkrēta uzņēmuma analīzi u.t.t.

Konkursa uzvarētāju darbs tiks publicēts laikrakstā "Dienas Bizness", tā aktualizējot studentu pētīto tematu plašākā sabiedrībā un, iespējams, rosinot jaunas iniciatīvas inovāciju jomā.

Darbi konkursam "Vide inovācijām Latvijā" iesniedzami līdz 2013. gada 14. oktobra plkst. 9.00. Konkursa nolikums pieejams www.innovativelatvia.lv un www.liaa.gov.lv.

Visi konkursa dalībnieki tiks aicināti arī uz divu dienu pasākumu "Inovācijas dienas studentiem", kurā pieredzējuši inovatīvu biznesa projektu īstenotāji un eksperti stāstīs par inovācijas jēdzienu un nozīmi uzņēmējdarbībā. Savukārt diskusijās un meistarklasēs ikvienam būs iespēja pārliecināties, ka inovācija ir radošs process un uzdrīkstēšanās īstenot savas idejas. Praktisku apliecinājumu tam jaunieši varēs gūt, viesojoties konkrētos uzņēmumos, kuros īstenots kāds inovatīvs projekts. Pasākums notiks 31. oktobrī un 1. novembrī atpūtas kompleksā “Ratnieki”, Līgatnes novadā. Dalība pasākumā – bezmaksas.

Projektu īsteno Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra, līdzfinansē Eiropas Reģionālās attīstības fonds un Eiropas Savienība. Konkurss tiek organizēts Inovatīvas uzņēmējdarbības motivācijas programmas ietvaros.