Latvijas tūrisma seminārs – Japānā

Japānas tūrisma operatori un mediju pārstāvji tika iepazīstināti ar mūsu valsts piedāvājumu, īpašu akcentu liekot uz valsts 100. dzimšanas dienu 2018. gadā.  

Seminārs notika 7. aprīlī Latvijas vēstniecībā Tokijā. Gandrīz 50 sarīkojuma dalībniekus vispirms uzrunāja Latvijas vēstnieks Japānā Normans Penke. Diplomāts klātesošos īsi iepazīstināja ar mūsu valsti un īpaši vērsa uzmanību uz tās tuvo apaļo jubileju, kad jo sevišķi būtu vērts atbraukt ciemos.  

Semināru rīkoja Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) Tūrisma departamenta mārketinga partneris Japānā – uzņēmums “Foresight Marketing” sadarbībā ar Latvijas vēstniecību.

Uzņēmuma “Foresight Marketing” speciāliste Akiko Šiga semināra dalībniekiem sniedza dziļāku ieskatu Latvijas tūrisma piedāvājumā un tuvāk iepazīstināja ar japāņu tūrisma profesionāļu skatījumā jaunu tūrisma galamērķi – Latgali. Brīnišķīgu Latvijas reģionu ar skaistu dabu, bagātu kultūras mantojumu un dzīvām amatniecības tradīcijām.  

Sarīkojumā par savdabīgi emocionālu noskaņu gādāja aizrautīgā latviešu tautas mākslas popularizētāja japāniete Akiko Mizoguči, kas ne tikai pastāstīja par savu nule kā izdoto Latvijas kultūras mantojumam veltīto grāmatu, bet arī spēlēja latviešu kokli.

Uz semināru bija uzaicināti tūrisma profesionāļi no tādiem nozīmīgiem Japānas uzņēmumiem kā, piemēram, “Miki Tourest”, “Kouni Japan”, “Tumlare Corporation”, “JTB Grand Tour” un citiem. Uzņēmuma “Foresight Marketing” vadītājs Šigejoši Noto kopā ar Akiko Mizoguči vedināja ciemiņus uzdot jautājumus un stāstīja par Latvijas un tās tūrisma pievilcību.

Sarīkojuma izskaņā viesi atzina, ka seminārs bijis vērtīgs un tas rosinājis lielāku interesi par Japānai tik tālo zemi.

Sagatavojusi Inta Briede, LIAA Tūrisma departamenta vecākā eksperte, tālr. 67358152; inta.briede@latvia.travel