Publicitātes sarīkojumos Stokholmā popularizē Latvijas tūrismu

Zviedru interese par tuviem galamērķiem arvien vairāk pieaug

<--break->

13. aprīlī Stokholmā notika tradicionālais publicitātes pasākums, kuru mediju pārstāvjiem rīko Zviedrijas  lielākā tūrisma profesionāļu asociācija ANTOR. Tajā, tāpat kā sarīkojumos vairākus iepriekšējos gadus, tika popularizēts arī Latvijas tūrisms.

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) Tūrisma departamenta vadošā eksperte Inguna Žīgure stāsta: “Šai reizē bija ļoti jūtams, cik aktīvi ir kļuvuši blogeri. Daudzi ietekmīgi blogeri nāca klāt un interesējās par iespēju atbraukt uz Latviju un klātienē iepazīties ar mūsu piedāvājumu. Daļa no viņiem mūsu valstī jau ir bijuši, bet daļai brauciens uz Latviju vēl ir priekšā. Šobrīd nekas nesasniedz auditoriju tik ātri kā populāri blogeri.”

Par mūsu tūrisma piedāvājumu vaicājuši arī žurnālu un avīžu pārstāvji, piemēram, no izdevuma “RES” un populārās avīzes “Expressen”. Pat kāda celtniecības izdevuma žurnālists gribējis uzzināt, kādas mums ir jaunbūves un vai būtu vērts tās apskatīt.

Kopumā, pēc Tūrisma departamenta vadošās ekspertes vārdiem, sarīkojums skaidri parādījis, ka, ņemot vērā pašreizējo situāciju pasaulē, zviedrus saista tuvi galamērķi arvien vairāk. Skaļi paustu bažu gan nav bijis, un  jautājumi neatšķīrusies no tiem, kādus parasti uzdod ceļotāji. Proti, kur varētu doties, un ko tur vajadzētu apskatīt?

ANTOR sarīkojumā piedalījušies 30 valstu pārstāvji.

14. aprīlī Zviedrijas galvaspilsētā notika otrs tradicionālais tūrisma publicitātes pasākums “Meet & Travel”, kuru rīko konferenču tūrismā pieredzējušais zviedru uzņēmums “Bokningsbolaget”. Uz šo sarīkojumu tiek aicināti lielo uzņēmumu pārstāvji, kas atbild par kooperatīvo sarīkojumu organizēšanu.

Apmeklētāju skaits bijis ļoti liels apmēram 200 uzņēmumu pārstāvju. Sarunas ritējušas tik aktīvi, ka pie galdiņiem veidojušās rindas. Inguna Žīgure atzīst, ka par Latvijas piedāvājumu bijusi pārsteidzoši liela interese. Kad pastāstīts, cik daudz iespēju ir īsā laikā izbraukt ārpus Rīgas un sasniegt tādas brīnišķīgas vietas kā, piemēram, Rundāles pils, Sigulda, Cēsis un Jūrmala, sarunu biedri bijuši patīkami pārsteigti.

Zviedrus saistījis gan Latvijas kultūras programmas piedāvājums, gan spa un maltītes restorānos, kas j biznesa ceļojumiem pievieno plusa zīmi.

Sarīkojuma nobeigumā apmeklētāji izlozēja balvas. No Latvijas puses par tām bija parūpējusies lidsabiedrība “airBaltic” un viesnīca “Gallery Park Hotel”.

Sagatavojusi Inta Briede, LIAA Tūrisma departamenta vecākā eksperte, tālr. 67358152; inta.briede@latvia.travel