Hamišs Teilors (Hamish Taylor)

Pazīstams kā līderības, inovāciju un zīmolu eksperts, Hamišs Teilors ir uzkrājis ievērojamu pieredzi, veicinot jauninājumus un pārmaiņas dažādās nozarēs. Viņa panākumu atslēga ir spēja paraudzīties ārpus sev ierastās vides, ko Hamišs izmanto, strādājot ar visdažādākajiem uzņēmumiem un organizācijām.

Hamišs karjeru uzsāka 1984. gadā kompānijā „Procter & Gamble”, ieņemot dažādus amatus zīmolvadībā. Savu darbību viņš turpināja  kā „PricewaterhouseCoopers” vadības konsultants un „British Airways” zīmola attīstības direktors. Esot izpilddirektora amatā, Hamišs ieviesa lielas pārmaiņas un sekmēja strauju kompāniju „Eurostar” un „Sainsbury’s Bank” izaugsmi. Pierādījis savas spējas gūt būtiskus sasniegumus arī finanšu nozarē, atsakoties no tradicionālās pieejas banku sektoram.

Tāpat Hamišs ir bijis uzņēmuma „Vision” izpilddirektors un strādājis ar tādiem uzņēmumiem kā „Time Warner”, „General Motors” un „Citibank”. Viņš ir nodibinājis savu kompāniju „Hamish Taylor Skills Exchange Network”, kuras klientu lokā ir kompānijas kā „Microsoft”, „RBS”, „BAA”, „Camelot”, „Inland Revenue”, „Kimberly Clark”, „Ernst & Young”, „The Economist” u.c..