Stīvs Keils (Steve Keil)

Stīvs Keils ir uzņēmējs un mārketinga eksperts, kurš aicina mainīt tradicionālos biznesa modeļus, tos aizvietojot ar citiem – modernākiem un cilvēciskākiem. Viņš uzsver – tikai tāpēc, ka bizness vienmēr ir veidots pēc konkrētām metodēm, nenozīmē, ka tās arī šodien ir pašas piemērotākās. Attīstība prasa jaunas idejas, uzskatus un uzvedības modeļus.

Stīvs ir datu analītikas iesācējuzņēmuma (start-up) „MammothDB” un ārpakalpojumu/ lietojumprogrammu izstrādes  kompānijas „Xentio” izpilddirektors. Pirms tam Stīvs vadījis Bulgārijas lielāko programmatūras izstrādes uzņēmumu „Sciant”, palīdzot tam izaugt līdz 300 darbiniekiem, kā arī atvērt pārstāvniecības Vjetnamā. Savulaik Stīvs ir strādājis arī Austrālijā, vadot kompānijas „BMCMedia” konsultāciju nodaļu, kas tajā laikā bija lielākā interneta mārketinga aģentūra Āzijas un Klusā okeāna reģionā.

Šobrīd Stīvs ir mārketinga profesors Sofijas Universitātē, kur pēdējos četrus gadus pasniedz biznesa un mārketinga kursu. Iepriekš pasniedzis mazā biznesa, uzņēmējdarbības un informācijas sistēmu vadības kursus Amerikas Universitātē (Bulgārijā).