Latvijas Tūrisma forums 2017

2017. gada 12. decembrī
Arhitektūras un mediju centra H2O6 Aisteres zālē

Adrese: Aisteres iela 2, Rīga

Novērtē pasākumu!

Tūrisma industrija Latvijā ietver daudzveidīgus galamērķus, produktus un pakalpojumus un tikpat liela dažādība ir arī to mārketinga iespējām. Ir puses ar šķietami neierobežotu kapacitāti un ievērojamiem resursiem, ar kuru palīdzību diemžēl ne vienmēr izdodas sasniegt labākos rezultātus. Tajā pašā laikā līdzās pastāv arī mazi, bet nozīmīgi industrijas pārstāvji, kuriem rezultātu sasniegšanai pastiprināti jāpielieto radošums, alternatīvi mārketinga rīki un eksperimenti, jo resursi ir nepietiekami vai arī to nav vispār. Ar izaicinājumiem – kā veidot labāku tēlu, kā izmantot tehniskos un praktiskos jauninājumus zīmola veidošanai un mārketingam, kā produktīvi sasniegt auditoriju – ir saskāries ikviens tūrisma nozares pārstāvis.

Latvijas Tūrisma forums 2017. gadā akcentēs šos pretstatus un ar piemēriem mēģinās iedrošināt, iedvesmot, izglītot un rosināt sadarboties, meklējot atbildi uz jautājumu – kā pasniegt savu produktu, kad naudas nav un kā labi to darīt, kad līdzekļu ir pietiekami?

Forumā uzstāsies ārvalstu eksperti, kas atklās jaunākās tendences tūrisma produktu un pakalpojumu mārketingā. Nikolas Halls (Nicholas Hall) kā dibinātājs un izpilddirektors Digitālai tūrisma domnīcai (Digital Tourism Think Tank) ir strādājis ar simtiem galamērķu, lai risinātu aizvien pieaugušos izaicinājumus apmeklētāju pieredzes digitalizācijā un forumā dalīsies pieredzē kā mūsdienu digitālās tendences ietekmē galamērķa mārketinga organizāciju. Starptautiskās vietu zīmolvedības asociācijas (IPBA) dibinātājs un vadītājs Roberts Govers (Robert Govers) atklās jaunākās tendences vietu zīmolvedībā. Savukārt tūrisma mārketinga eksperts, pētnieks un pasaulē atpazīstamu grāmatu autors Erans Keters (Eran Ketter) dalīsies savā uz pētījumiem, novērojumiem un pieredzi balstītajā pieredzē par vietas identitāti un tēlu, kā arī tūrisma mārketinga politikām un stratēģijām kopumā.

Forumā piedalīsies arī vairāki Latvijas tūrisma nozares pārstāvji, kuri izteiks savu viedokli par mārketinga iespējām tūrismā ar un bez finansējuma.

Programma

Atklāšanas uzruna

LIAA īstenotās tūrisma veicināšanas aktivitātes, galvenās tendences un attīstības virzieni
Inese Šīrava, Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras Tūrisma departamenta direktore

Prezentācija

Kristaps Siliņš, McCANN Rīga vadītājs un stratēģiskais direktors, zīmolvedības eksperts

Prezentācija

Liene Kupča, mārketinga komunikācijas stratēģe, kas specializējas pakalpojumu dizainā

Prezentācija

Kā digitālās tendences ietekmē galamērķa mārketinga organizāciju
Nikolas Halls (Nicholas Hall), Digitālā tūrisma domnīcas dibinātājs un vadītājs

Prezentācija (angļu valodā)
Video angļu valodā pieejams šeit.

Iztēle tēla veidošanā
Roberts Govers (Robert Govers), Starptautiskās vietu zīmolvedības asociācijas (IPBA) dibinātājs un vadītājs

Prezentācija (angļu valodā)
Video angļu valodā pieejams šeit.

Efektīvs sociālo mediju mārketings tūrisma uzņēmumiem
Erans Ketters (Eran Ketter), tūrisma mārketinga eksperts un grāmatu autors

Prezentācija ​​​​​​​ (angļu valodā)
Video angļu valodā pieejams šeit.

Paneļdiskusija “Mārketings tūrismā ar un bez finansējuma”
Juris Žagars, Cēsu mākslas festivāla direktors, Aigars Ruņģis, Valmiermuižas alus saimnieks, Inta Šoriņa, Liepājas Tūrisma informācijas biroja vadītāja, Asnāte Avotniece, Abgunstes muižas saimniece

Pārskats par mārketingu tūrisma industrijā
Roberts Govers (Robert Govers), Starptautiskās vietu zīmolvedības asociācijas (IPBA) dibinātājs un vadītājs
Kristaps Siliņš, McCANN Rīga vadītājs un stratēģiskais direktors, zīmolvedības eksperts

Video angļu valodā pieejams šeit.

Studentu zinātniski pētniecisko darbu apbalvošana

Kontaktinformācija:
Biznesa informācijas nodaļa
Ārējās tirdzniecības veicināšanas departaments

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra
Pērses iela 2, Rīga, LV-1442
Tālrunis: +371 67039459
E-pasts: events@liaa.gov.lv

Iezīmes: