Seminārs "Digitālā mārketinga risinājumi starptautiskajos tirgos" (Rīgā)

Rīko Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra (LIAA).

2018. gada 30. oktobrī, plkst. 10:00
LIAA 2. stāva zālē

Adrese: Rīga, Pērses iela 1

Aicinām apmeklēt semināru, kurā uzzināsiet kā organizēt sarežģītu risinājumu – IT programmatūras, mašīnbūves, elektronikas un līdzīgu jomu – mārketingu un pārdošanu starptautiskajos tirgos.

Tēmas aktualitāte: Līdz ar plašo digitālo tehnoloģiju izplatību pēdējos gados ir ievērojami mainījies arī pats pirkšanas process. Šobrīd vairāk nekā 70% pircēju izmanto internetā pieejamo informāciju pirkšanas procesā, taču lielākā daļa uzņēmumu nav pielāgojušies šīm pārmaiņām. Sekmīgi izmantojot situāciju, pat mazi Latvijas uzņēmumi var ielauzties starptautiskajos tirgos. Lai tas notiktu, ir nepieciešamas specifiskas zināšanas, sakārtoti mārketinga un pārdošanas procesi un uzņēmēja vadītāja personīgi atbalstītas pārmaiņas uzņēmumā.

Semināra ietvaros tiks apskatītas šādas tēmas:

  • Risinājuma izvēle un lēmuma pieņemšana mūsdienās;
  • Pēc kādiem principiem jāveido mārketinga un pārdošanas process;
  • Google reklāma, satura mārketings, mājaslapas sagatavošana starptautiskai videi;
  • Kā izveidot efektīvu digitālā mārketinga stratēģiju;
  • B2B un B2C digitālā mārketinga risinājumi eksportētājiem;
  • Pieredzes stāsts.

Lektori:
Rolands Ozoliņš – IBD Consulting dibinātājs un partneris
Dr. Sergejs Volvenkins – Imarketings.lv vadošais interneta mārketinga eksperts, Sertificēts Google treneris
Kristaps Siliņš - McCANN Riga CEO
Arnis Ozols - Httpool Baltics vadītājs

Programma

Semināra darba valoda - latviešu valoda
Dalība bezmaksas.

Pieteikšanās slēgta!

Kontaktinformācija:
Agnija Tračuma, projektu vadītāja
Ārējās tirdzniecības veicināšanas departaments
Eksporta veicināšanas nodaļa

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra
Pērses iela 2, Rīga, LV-1442
Tālrunis: +371 67039409
E-pasts: agnija.tracuma@liaa.gov.lv