Seminārs "Digitālais mārketings eksporta tirgos: padomi un ieteikumi produkta virzībai digitālā mārketinga vidē" (Rīgā)

Rīko Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra (LIAA) sadarbībā ar reklāmas aģentūra "Omnicom Media Group".

2019. gada 10. oktobrī pulksten 10.00
LIAA 2. stāva konferenču zālē

Adrese: Pērses ielā 2, Rīgā

Aicinām Jūs apmeklēt semināru, kurā uzzināsiet par digitālā mārketinga rīku izmantošanas priekšrocībām, preču un pakalpojumu virzīšanai eksporta tirgos.

Uzzināsiet kā izvēlēties platformu, definēt un segmentēt auditoriju, mērīt digitālo mārketinga kampaņu atdevi, un to kuriem reklāmas platformu ierobežojumiem ir jāpievērš uzmanība.

Dzirdēsiet ieteikumus kā veiksmīgāk izvēlēties eksporta valsti, un kā veidot komunikācijas stratēģiju.

Redzēsiet piemērus par jau īstenotām digitālā mārketinga kampaņām ārvalstīs.

Semināra ietvaros tiks apskatītas šādas tēmas:

  • Digitālā mārketinga loma eksporta produkta atpazīstamības veidošanā;
  • Digitālā mārketinga platformas;
  • Auditorijas segmentēšana / atlase;
  • Atdeves mērīšana;
  • Eksporta valsts izvēle;
  • Kam pievērst uzmanību pirms sākt reklamēties ārvalstīs;
  • Kampaņas izveidošana un aktivizēšana;
  • Pieredzes stāsti.

Lektori:

Kārlis Zembergs – izpilddirektors, Omnicom Media Group
Andrejs Žmiļevskis – digitālo mediju stratēģis, Omnicom Media Group
Aija Šļahota - digitālo mediju plānotāja, Omnicom Media Group

Programma

Dalība bezmaksas.

Dalībnieku personas datu apstrādes drošības noteikumi

Pieteikšanās slēgta!

Kontaktinformācija:
Agnija Tračuma, projektu vadītāja
Eksporta veicināšanas nodaļa
Ārējās tirdzniecības veicināšanas departaments

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra
Pērses iela 2, Rīga, LV-1442
Tālrunis: +371 67039401, +371 28876441
E-pasts: agnija.tracuma@liaa.gov.lv