Seminārs “Izcila un efektīva klientu apkalpošana” (Kuldīgā)

Rīko Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra (LIAA).

2018. gada 21. novembrī
Kuldīgas biznesa inkubatorā

Adrese: Skolas iela 1, Kuldīga

Vai jūs zināt, ka 80% no jūsu uzņēmuma nākotnes ieņēmumiem var būt atkarīgi no 20% jūsu esošo klientu? Ka gandrīz 90% no klientiem, kuri pamet uzņēmumu, to dara nejēdzīgas klientu apkalpošanas dēļ? Un - vairāk nekā puse neapmierināto klientu saka, ka pirkšanas procesā viņi palīdzību pie personāla meklēja, bet - tikai vienu reizi. Un, galu galā - ka piesaistīt jaunu klientu vidēji izmaksā 5 līdz 7 reizes dārgāk, nekā izkopt attiecības ar jau esošo. (pēc Gartner Group).

Semināru vadīs:
Ginta Krivma, kurai ir 10 gadu pieredze starptautiska koncerna Latvijas uzņēmuma vadītāja amatā un 5 gadu darba pieredze VIP klientu apkalpošanā viesnīcu vadībā, atpūtas un izklaides nozarē Latvijā, Turcijā, Ukrainā un Krievijā.

Dalībniekiem pirms semināra tiks lūgts doties uz līdzīga servisa iestādi vai uzņēmumu kā klientam un apmeklējuma rezultātā aizpildīt anketu, kura tiks izmantota semināra laikā, analizējot pašu pieredzi.

Programma

Seminārs norisināsies latviešu valodā.
Dalība bezmaksas.

Semināra “Izcila un efektīva klientu apkalpošana” dalībnieku personas datu apstrādes drošības noteikumi


Pieteikšanās līdz 20. novembrim.

Kontaktinformācija:
Kristīne Mickāne, vecākā eksperte
Tūrisma produktu attīstības nodaļa
Tūrisma departaments

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra
Pērses iela 2, Rīga, LV-1442
Tālrunis: +371 67039445
E-pasts: kristine.mickane@liaa.gov.lv

Iezīmes: