Pop-up veikalā Tokijā tiek prezentēti Latvijas ražotāju preču zīmoli

No 12. līdz 18. novembrim LIAA pārstāvniecība Japānā sadarbībā ar Latvijas vēstniecību un uzņēmumu Isetan Mitsukoshi Ltd. organizē Latvijas preču pop-up veikalu vispazīstamākajā Japānas universālveikalā Isetan Shinjuku Departament Store.

Šīs sezonas tēma Isetan universālveikalā ir Ziemeļeiropas dzīves stils, un Latvijas pop-up veikals ar koncepciju "Old and New Lifestyle" prezentē gan tradicionālus rokām darinātus izstrādājumus gan arī mūsdienu dizaina ražojumus. Lai atlasītu zīmolus prezentācijai pop-up veikalā, Isetan vadošie iepircēji š.g. septembrī apmeklēja Latviju un jau vizītes laikā augsti novērtēja Latvijas ražojumu augsto kvalitāti un dabīgos izejmateriālus.

Šoreiz pop-up veikalā tiek prezentēti vairāki apģērbu un  interjera zīmoli - Natālija Jansone, One Wolf, Miesai, Riga Chair, Maffam Freeform, An&Angel, Ars Tēla, Munio Home, Munio Candela, Anna Kilpe, Feltstyle, HUGU, Ginta, Emils Gustavs. Tāpat veikalā ir pieejama latviešu amatnieku izstrādājumu kolekcija, ko pārstāv japāņu aģente Akiko Mizoguchi (SUBARU). Vienlaikus pop-up veikalā ir iepējams iegādāties grāmatas par Latviju un Latvijas amatnieciskajiem  izstrādājumiem japāņu valodā.

Pop-up veikals atrodas universālveikala 4. stāvā blakus tādiem premium līmeņa zīmolu veikaliem kā Chanel, Hermes, Tom Ford un stenda kopēja platība ir 70 m2. Pirmajā pop-up veikala atklāšanas dienā to apmeklēja vairāk nekā 200 cilvēki.

Stenda dizainu Latvijas pop-up veikalam ir izstrādājusi  arhitektu komanda no Studio Wasabi (Ilze Paklone un Rafael A. Balboa) sadarbībā ar slaveno Japānas arhitektu Fumihiko Sano (studio PHENOMENON) un tāpēc šoreiz arī pats Latvijas stends tiek prezentēts, kā mākslas objekts. Veidojot Latvijas stendu, latviešu arhitekte Ilze Paklone ar saviem japāņu kolēģiem, izmantojot ziemas ainavu fotogrāfijas, mēzu un koku tēlus un dabīgo koku, vēlējās atspoguļot  Latvijas dabu ziemā. Savukārt Ziemassvētku eglīte, kas rotā stendu, prezentē Rīgu kā pilsētu, kur pirmo reizi tika izrotāta Ziemassvētku egle.

Pop-up veikala atklāšanā piedalījās Latvijas vēstnieks Japānā Normans Penke, kurš tiekoties ar universālveikala ģenerālmenedžeri Masaaki Takano izcēla Latvijas produktu unikalitāti, praktiskumu un pievilcīgo dizainu. Masaaki Takano izteica vēlmi turpināt sadarbību ar Latviju līdzīgā formātā arī turpmāk, jo par vienu no savam galvenām misijām Isetan universālveikals uzskata ne tikai vislabākās kvalitātes produktu un pakalpojumu piedavājumu, bet arī klientu izglītošanu un iepazīstināšanu ar dažādu valstu kultūru un tradīcijām. 

Latvijas Pop-up veikala ietvaros tiek plānoti vairāki pasākumi - 15. novembrī tiks atskaņotas latviešu Ziemassvētku melodijas koklei un vijolei, bet 16. novembrī japāņu ilustratoru radošās apvienības MEME pārstāves prezentēs projektu Riga Diary Dress, iepazīstinot apmeklētājus ar japāņu valodā izdoto grāmatu par iespaidiem apmeklējot Rīgu.

Isetan Shinjuku department Store ir Japānas prestižākais universālveikals un modes tendenču noteicējs, dienā šo veikalu apmeklē no 60 000 līdz 100 000 cilvēku. Universālveikala apgrozījums sasniedz 2.6 miljardu USD gadā un atrodas 1. vietā Japānā.