Datums 28. novembris, 2023
Laiks10.00–12.30
Vieta Tiešsaiste, Platforma "Zoom"

Pieteikšanās termiņš ir beidzies

Eiropas Reģionālas attīstības fonda vizuālo elementu ansamblis

Aicinām uzņēmējus piedalīties tiešsaistes seminārā par video veidošanas principiem digitālajā vidē. Video ir viens no piesaistošākajiem komunikācijas formātiem un lielisks veids, kā komunicēt ar jūsu mērķauditoriju. Katram kanālam ir noteiktas video prasības un tie ir jāpielāgo attiecīgajam kanālam. Pārdomāta sociālo mediju komunikācija ļauj jums nonākt ciešā saskarē ar mērķauditoriju – tā aktīvi iesaista lietotājus un palīdz veidot zīmola atpazīstamību. Ir svarīgi prasmīgi video formātā nodot jūsu mērķauditorijai uzņēmuma stāstu, informāciju par pakalpojumu vai produktu.

Savas jomas profesionālis Mārtiņš Taukačs, "CLIPTELL" vadītājs un režisors, iepazīstinās jūs ar video materiāla ietekmi uz pārdošanas rezultātiem, daloties ar padomiem, kā radīt iesaistošu un efektīvu video saturu.

Intars Jomants – Partneris, Izaugsmes mārketinga (Growth Marketing), Manoro Partners Group. informēs par TikTok satura veidošanu.

Jomas profesionāļi, neskatoties uz lietošanas ierobežojumiem Eiropā, prognozē TikTok platformas strauju attīstību un Latvijas uzņēmēju interese par sociālo tīklu tikai pieaug. TikTok platformā komunikācija notiek pamatā video formātā. 2022. gadā TikTok platformu visā pasaulē izmantoja 755 miljoni cilvēku.

Agate Zīrape un Rebeka Erdmane – satura veidotājas un mārketinga projektu vadītājas no aģentūras "She & She Agency", dalīsies ar pieredzi no uzņēmuma perspektīvas par TikTok un Instagram video veidošanu. Uzzināsiet knifiņus, kurus pielietot, lai satura veidošana kļūtu mazāk laikietilpīga, izmantojot dažādas aplikācijas un daloties ar idejām par satura veidošanu.

Semināra noslēgumā jautājumu & atbilžu sesija. Jautājumus varat iesūtīt jau reģistrējoties, lai varam sagatavot atbildes.

Darba valoda  latviešu.
Dalība – bez maksas.

Seminārs tiks ierakstīts un būs pieejams business.gov.lv. lietotājiem, sadaļā "Materiāli".