Satura radītāja “IShowSpeed” vizītē ieguldītie 30 tūkstoši eiro nodrošināja izcilu izmaksu–efektivitātes attiecību, sasniedzot skatītājus ar ievērojami zemāku izmaksu par skatījumu nekā tradicionālajos vai pat modernajos reklāmas kanālos, atzīst reklāmas nozares eksperti. Šie tēriņi ir būtiski izdevīgāki nekā tradicionāli iegādāta reklāma. Aprēķinot izmaksas uz skatījumu (CPV), šobrīd tie sastāda vien 0,13 eiro centus — tas ir zemāks rādītājs nekā jebkurā Meta vai Google reklāmu formātā, un…
Satura radītāja “IShowSpeed” vizītē ieguldītie 30 tūkstoši eiro nodrošināja izcilu izmaksu–efektivitātes attiecību, sasniedzot skatītājus ar ievērojami zemāku izmaksu par skatījumu nekā tradicionālajos vai pat modernajos reklāmas kanālos, atzīst reklāmas nozares eksperti. Šie tēriņi ir būtiski izdevīgāki nekā tradicionāli iegādāta reklāma. Aprēķinot izmaksas uz skatījumu (CPV), šobrīd tie sastāda vien 0,13 eiro centus — tas ir zemāks rādītājs nekā jebkurā Meta vai Google reklāmu formātā, un paredzams, ka šī summa vēl samazināsies, jo skatījumu skaits turpina pieaugt, aplēsis “Digital Growth” eksperts Jēkabs Dambergs. “7,6 miljoni skatījumu par 30 tūkstošiem eiro nozīmē, ka izmaksas ir vien 3,95 EUR par 1000 skatījumiem. Salīdzinājumam —…