Pieteikšanās slēgta!
Digitālā vide kļūst par aizvien lielāku, nozīmīgāku katra uzņēmuma mārketinga sastāvdaļu, un sociālie mediji ir viens no svarīgākajiem komunikācijas instrumentiem mūsdienu uzņēmumu arsenālā kā maziem, tā vidējiem un lieliem uzņēmumiem. Kā veiksmīgāk komunicēt sociālajos medijos, kā sasniegt labākus rezultātus, veicināt auditorijas iesaisti un Jūsu uzņēmuma, zīmola, produkta vai pakalpojuma atpazīstamību gan Latvijā, gan pasaulē? Atbildes uz šiem un citiem jautājumiem uzzināsim piecu meistarklašu ciklā ko organizējam ar digitālās aģentūras “New Black” speciālistiem.
Aģentūra “New Black” dibināta tikai pirms sešiem gadiem, taču nu jau kļuvusi par vienu no lielākajām un atpazīstamākajām digitālā mārketinga aģentūrām Latvijā.
Katrs seminārs (2 h garumā) notiks tiešsaistes platformā Zoom, sākums plkst. 16:00.
Pieslēgšanās saiti pasākumam saņems tikai reģistrēti dalībnieki īsi pirms vebināra norises.
Vietu skaits ierobežots.
Dalība bez maksas.
!!! Reģistrācija uz visu meistarklašu ciklu – 5 nodarbības.
24.novembris: SATURA STRATĒĢIJAS IZSTRĀDES PAMATI
Šajā darbnīcā iepazīsimies ar satura stratēģiju izstrādes pamatprincipiem, uzzināsim, kā atšķirt stratēģiju no taktikas, un kas ir laba stratēģija; apgūsim divas stratēģiju izstrādes metodes. Tāpat arī uzzināsim aktuālākos datus par sociālo mediju lietotājiem Latvijā - kā un kur šādu informāciju iegūt, kā veikt tirgus izpēti, kas ir konkurentu un mērķa auditorijas analīze - un ko ar šiem datiem iesākt.
Lektors: Artūrs Mednis
26.novembris: FACEBOOK UN INSTAGRAM
Facebook un Instagram tips & tricks - padomi un ieteikumi labākam saturam un lielākai auditorijas sasniegšanai katrā no abiem kanāliem; noderīgi instrumenti un rīki satura veidošanai.
Lektori: Ieva Spundzāne un Tīna Annija Bērziņa
29. novembris: KOMUNIKĀCIJA MAZĀK POPULĀROS KANĀLOS: LINKEDIN, TWITTER, TIKTOK, YOUTUBE, CLUBHOUSE, REDDIT, DISCORD, TELEGRAM U.C.
Kādas iespējas ir citos (Latvijā mazāk populāros) kanālos, vai ir vērts tur komunicēt, ko tur iesākt, padomi un ieteikumi, statistika un katra kanāla īpatnības.
Lektori: Vladislava Romanova, Kārlis Krēgers, Edgars Orlovskis un Raitis Bērziņš
1. decembris: AUDIOVIZUĀLAIS SATURS UN AUTENTISKUMS
Video, foto, audio, vlogi, podkāsti, animācijas u.tml. Kāpēc audiovizuālais saturs ir tik spēcīgs, kā to pareizi izmantot, kā likt auditorijai dalīties ar saturu. Kas ir autentiskums un kā to integrēt savā ikdienas komunikācijā sociālajos medijos un citviet.
Lektore: Vladislava Romanova
3. decembris: “SOCIAL PROOF” UN CITAS PĀRDOŠANAS TEHNIKAS DIGITĀLAJĀ MĀRKETINGĀ
108 noderīgi padomi un ieteikumi, kā sasniegt labākus rezultātus dažādās digitālā mārketinga kategorijās - no e-pastu mārketinga un mājaslapām līdz influenceru mārketingam un podkāstiem.
Lektors: Artūrs Mednis