Datums 24. novembris, 2021 – 3. decembris, 2021
Laiks16.00–18.00
Vieta Tiešsaiste

Pieteikšanās slēgta!


Digitālā vide kļūst par aizvien lielāku, nozīmīgāku katra uzņēmuma mārketinga sastāvdaļu, un sociālie mediji ir viens no svarīgākajiem komunikācijas instrumentiem mūsdienu uzņēmumu arsenālā kā maziem, tā vidējiem un lieliem uzņēmumiem. Kā veiksmīgāk komunicēt sociālajos medijos, kā sasniegt labākus rezultātus, veicināt auditorijas iesaisti un Jūsu uzņēmuma, zīmola, produkta vai pakalpojuma atpazīstamību gan Latvijā, gan pasaulē? Atbildes uz šiem un citiem jautājumiem uzzināsim piecu meistarklašu ciklā ko organizējam ar digitālās aģentūras “New Black” speciālistiem.

Aģentūra “New Black” dibināta tikai pirms sešiem gadiem, taču nu jau kļuvusi par vienu no lielākajām un atpazīstamākajām digitālā mārketinga aģentūrām Latvijā.

Katrs seminārs (2 h garumā) notiks tiešsaistes platformā Zoom, sākums plkst. 16:00.

Pieslēgšanās saiti pasākumam saņems tikai reģistrēti dalībnieki īsi pirms vebināra norises.

Vietu skaits ierobežots.

Dalība bez maksas.

!!! Reģistrācija uz visu meistarklašu ciklu – 5 nodarbības.

24.novembris: SATURA STRATĒĢIJAS IZSTRĀDES PAMATI

Šajā darbnīcā iepazīsimies ar satura stratēģiju izstrādes pamatprincipiem, uzzināsim, kā atšķirt stratēģiju no taktikas, un kas ir laba stratēģija; apgūsim divas stratēģiju izstrādes metodes. Tāpat arī uzzināsim aktuālākos datus par sociālo mediju lietotājiem Latvijā - kā un kur šādu informāciju iegūt, kā veikt tirgus izpēti, kas ir konkurentu un mērķa auditorijas analīze - un ko ar šiem datiem iesākt.

Lektors: Artūrs Mednis

26.novembris: FACEBOOK UN INSTAGRAM

Facebook un Instagram tips & tricks - padomi un ieteikumi labākam saturam un lielākai auditorijas sasniegšanai katrā no abiem kanāliem; noderīgi instrumenti un rīki satura veidošanai.

Lektori: Ieva Spundzāne un Tīna Annija Bērziņa

29. novembris: KOMUNIKĀCIJA MAZĀK POPULĀROS KANĀLOS: LINKEDIN, TWITTER, TIKTOK, YOUTUBE, CLUBHOUSE, REDDIT, DISCORD, TELEGRAM U.C.

Kādas iespējas ir citos (Latvijā mazāk populāros) kanālos, vai ir vērts tur komunicēt, ko tur iesākt, padomi un ieteikumi, statistika un katra kanāla īpatnības.

Lektori: Vladislava Romanova, Kārlis Krēgers, Edgars Orlovskis un Raitis Bērziņš

1. decembris: AUDIOVIZUĀLAIS SATURS UN AUTENTISKUMS

Video, foto, audio, vlogi, podkāsti, animācijas u.tml. Kāpēc audiovizuālais saturs ir tik spēcīgs, kā to pareizi izmantot, kā likt auditorijai dalīties ar saturu. Kas ir autentiskums un kā to integrēt savā ikdienas komunikācijā sociālajos medijos un citviet.

Lektore: Vladislava Romanova

3. decembris: “SOCIAL PROOF” UN CITAS PĀRDOŠANAS TEHNIKAS DIGITĀLAJĀ MĀRKETINGĀ

108 noderīgi padomi un ieteikumi, kā sasniegt labākus rezultātus dažādās digitālā mārketinga kategorijās - no e-pastu mārketinga un mājaslapām līdz influenceru mārketingam un podkāstiem.

Lektors: Artūrs Mednis

Informācija par lektoriem:

Artūrs Mednis ir “New Black” vadītājs un digitālā mārketinga speciālists ar 19 gadu pieredzi komunikāciju nozarē. Iepriekš nodibināja un sešu gadu garumā attīstīja Latvijā pirmo sociālo mediju aģentūru “Inspired Digital”, bijis pirmais aģentūras “Not Perfect” vadītājs Latvijā. Artūrs tiek uzskatīts par vienu no Latvijas digitālās vides un jauno mediju pionieriem - viens no pirmajiem podkāstu un blogu autoriem (kopš 2004. gada), pirmais no Latvijas Twitterī, Instagramā un daudzos citos sociālo mediju kanālos. Artūrs jau 16 gadus uzstājas starptautiskās konferencēs un semināros, 11 gadus pasniedz sociālo mediju komunikāciju bakalaura un maģistra studiju programmās augstskolā RISEBA.

 

Ieva Spundzāne ir profesionālis ar vairāk nekā piecu gadu pieredzi industrijā, “New Black” projektu vadītāja. Ievai ir pieredze gan pašai veidojot saturu klientiem sociālajos medijos, gan projektu vadītājas amatā vadot komandu un izstrādājot saturu un kampaņas vietējiem un starptautiskiem zīmoliem Latvijā, Baltijā un Somijā. Tetra Pak, ABparks, Orients, Eiropas Komisija, DHL, Pasaules Optika - tie ir tikai daži no vairāk nekā 20 zīmoliem, ar kuriem Ieva ir strādājusi pēdējo piecu gadu laikā.

 

Tīnas Annijas Bērziņas karjeras izaugsme ir viena no straujākajām “New Black” vēsturē - pirms četriem gadiem Tīna pievienojās aģentūrai kā satura menedžere, bet jau gadu vēlāk kļuva par projektu vadītāju. Šobrīd Tīna vada komandu, kas strādā ar diviem no trim lielākajiem “New Black” klientiem Latvijā. Tīna lieliski pārzina katra sociālā tīkla nianses un iespējas, spēj novērtēt satura potenciālu un izveidot stratēģijai atbilstošu saturu.

 

Vladislavai Romanovai ir apskaužama gandrīz 8 gadu pieredze nozarē, pati bijusi gan tekstu autore (kopīraitere), gan satura menedžere, gan projektu vadītāja, un nu jau vairākus gadus ir “New Black” radošā direktore. Tieši Vladislavas vadītās un veidotās kampaņas sastāda lielāko daļu no “New Black” godalgotajām kampaņām pēdējo piecu gadu laikā. Šobrīd Vladislava palīdz citiem satura menedžeriem augt par lieliskiem tekstu autoriem, piedalās stratēģiju izstrādēs un veido kampaņas, kuras tiek īstenotas gan Baltijā, gan Skandināvijā un citās Eiropas valstīs.

 

Kārlis Krēgers ir viens no tiem 20, kas sāka “New Black” strādāt kopš aģentūras pirmās dienas. Īstens sociālo mediju huligāns ar lielisku humora izjūtu - viņa kontā ir vairāki desmiti publikāciju “New Black” klientu Facebook kontos, kas vairākus gadus ir bijuši starp gada 50 populārākajiem Latvijas zīmolu Facebook ierakstiem.

 

Edgars Orlovskis arī darbojas aģentūrā “New Black” kopš tās pirmsākumiem, vienmēr pirmais uzzina par visiem sociālo mediju jaunumiem un izmaiņām, vienmēr pirmais par tiem pastāsta kolēģiem. Edgars kā satura menedžeris ilgus gadus ir strādājis ar tādiem zīmoliem kā Samsung, Latvenergo, Elektrum un Lulū.

 

Raitis Bērziņš ir video satura izstrādes komandas vadītājs, pats joprojām ik mēnesi filmē, un montē saturu desmitiem “New Black” klientu. Raitis ikdienā veido gan īsās formas video “New Black” klientu sociālo mediju kontiem, gan arī ir veidojis garās formas video, reklāmas video un pat īsfilmas. Saņēmis balvu par gada skatītāko video (5 milj. skatījumu) klienta Facebook lapā. Strādā aģentūrā kopš tās dibināšanas.