Tūrisma sadarbības tīkli Tūrisma produktu attīstības ietvaros

Šī gada 01., 08. un 10. oktobrī Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra (LIAA) organizēja apmācību un tīklošanās pasākumus Tūrisma sadarbības tīklu dalībniekiem.

Pasākumu programmā tika ietvertas vairākas nozīmīgas tēmas:

  • Tūrisma daudzveidība un atbilstošo produktu veidi. Tūristu motivācija un atbilstošo tūrisma produktu piedāvāšana. Tūrisma produktu vieta un nozīme tūrisma pakalpojumu sistēmā, tajā skaitā tūrisma produktu un tirgus veidu mijiedarbība;

  • Galvenās tirgus stratēģijas – B2B, B2C. Tirgus izvēles pamatojuma noteikšana, tirgus izvēles noteikšanas pieejas un atbilstošas tirgus rīcības plāna sagatavošana;

  • Inovācijas un to veidi, inovāciju radīšanas paņēmieni un pieejas. Inovācijas pakalpojumu nozarē un vispārzināmo inovāciju radīšanas pieeju integrēšana sadarbības tīklos.

Dalībniekiem bija iespēja ne tikai iegūt vērtīgas teorētiskas zināšanas, bet arī piedalīties praktiskos uzdevumos, kas palīdzēja apgūto nekavējoties pielietot praksē. 

Apmācības vadīja pieredzējuši pasniedzēji no Biznesa augstskolas "Turība", sniedzot dalībniekiem akadēmiski pamatotu un praksē balstītu skatījumu uz tūrisma produktu veidošanu un mārketingu.

Saistītas tēmas

Tūrisms