Datums 31. janvāris – 3. februāris
LaiksVisu dienu
Vieta Ārvalstis, Vācija

Pieteikties pasākumam līdz 
14.08.2020.

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra (LIAA) aicina Latvijas saldumu un uzkodu ražotājus piedalīties Latvijas kopstendā izstādē starptautiskajā izstādē "ISM Cologne", kas norisināsies 2021. gada 31. janvārī – 3. februārī Ķelnē, Vācijā!

"ISM Cologne" ir viena no pasaulē vadošajām saldumu un uzkodu izstādēm, kas tiek organizēta vairāk nekā 50 gadus. 2020. gadā izstādē piedalījās 1774 dalībnieki. Izstādi apmeklēja aptuveni 37000 cilvēku, tai skaitā iepircēji un nozares specialisti no 148 pasaules valstīm. 87 % no apmeklētājiem bija starptautiski. 

Vairāk informācijas "ISM Cologne" tīmekļvietnē ISM-Cologne.com.

Kopstenda veidošanai tiks izmantota izstādes piedāvātā standarta stenda konstrukcija.

Fiksētās izmaksas:

  • Reģistrācijas maksa izstādei: 1009 EUR katram uzņēmumam.

Mainīgās izmaksas (atkarībā no katram uzņēmumam piešķirtā laukuma izmēra un kopējā stenda dalībnieku skaita):

  • Laukuma noma: 183,50 EUR / 1 m2 katram uzņēmumam*;

  • Standarta stenda "Tokio" konstrukcijas maksa: 81,30 EUR / 1 mkatram uzņēmumam *;

  • Stenda tīrīšana: 2 EUR / 1 m2 katram uzņēmumam *;

  • Elektrība stendā un katrā darba vietā: aptuveni 130-250 EUR katram uzņēmumam;

  • Stenda kopējās obligātās reklāmas un mārketinga izmaksas: 1009 EUR, kas tiks izdalītas uz visiem stenda dalībniekiem;

  • Mēbeļu noma (atkarīga no katra uzņēmuma nepieciešamībām, piemēram, aptuveni 700 EUR no uzņēmuma, ja tiek pasūtīts darba galds, bāra krēsls, stikla produktu displejs, pārrunu galds ar krēsliem, atkritumu spainis);

  • Grafikas uz sienām un darba galdiem: aptuveni 700-950 EUR no uzņēmuma (izmaksas būs atkarīgas no stenda iekārtojuma un dalībnieku skaita);

  • Izstādes noteiktā iemaksa par neplānotu pakalpojumu izmantošanu: 19,50 EUR / 1 m2 katram uzņēmumam* (iemaksātā nauda tiek atgriezta, ja uzņēmums neveic neplānotus pasūtījumus izstādes laikā).

* Paredzēts, ka katram uzņēmumam varētu tik iedalīti 6-12 m2 (atkarībā no uzņēmumu skaita, kas piesakās, kā arī atkarībā no katra uzņēmuma norādītajām nepieciešamībām). Lūgums pieteikuma formā norādīt nepieciešamo laukuma izmēru (m2)!

Iepriekš minētās izmaksas ir aptuvenas! Katram piešķirtā laukuma lielums un konkrētākas plānotās izmaksas tiks precizētas pēc pieteikšanās dalībai stendā.

Plānotais dalībnieku skaits: 4-6 uzņēmumi. Ja stendam pieteiksies lielāks uzņēmumu skaits, tiks veikta dalībnieku atlase atbilstoši iepriekš noteiktiem atlases kritērijiem.

Ar uzņēmumiem, kuri piedalīsies kopstendā, tiks noslēgts pakalpojuma līgums, kā arī izrakstīts rēķins par dalību.

Papildus uzņēmumiem jārēķinās ar šādām izmaksām:

  • Savu pārstāvju komandējuma (transports, viesnīca, dienas nauda) nodrošināšana;
  • Izstādes paraugu transportēšana.

Līdzfinansējums dalībai izstādē. Plānošanas procesā ir jauna atbalsta programma, kuras ietvaros uzņēmējiem būs iespējams pieteikt līdzfinansējumu dalībai izstādēs. Informācija par līdzfinansējumu tiks publicēta Programmu sadaļā "Starptautiskās konkurētspējas veicināšana".

Katrīnas Zelles foto

Katrīna Zelle

Projektu vadītāja (pārtikas rūpniecības nozarēs) - Eksporta veicināšanas nodaļa
katrina.zelle [at] liaa.gov.lv

ES fondu vizuālo elementu ansamblis

Datums 31. janvāris – 3. februāris
LaiksVisu dienu
Vieta Ārvalstis, Vācija

Pieteikties pasākumam līdz 
14.08.2020.