Datums 11. februāris, 2021
Laiks9.30–11.30
Vieta Tiešsaiste, "Zoom" platforma

Vebināra video ieraksts pieejams LIAA Youtbe kanālā.

Efektīva uzņēmuma komunikācija – tā ir stratēģiska un pārdomāta attiecību veidošana ar esošajiem un potenciālajiem klientiem, kas palīdz sekmīgi sasniegt biznesa mērķus un pavērt jaunus sadarbības apvāršņus.

Ņemot vērā COVID-19 pandēmijas radītos ierobežojumus, izmaiņas pircēju paradumos un tirgus iespējās visā pasaulē, uzņēmumu klātesamība un aktīva komunikācija ir vēl svarīgāka nekā iepriekš. Tāpēc aicinām piedalīties tiešsaistes meistarklasē kopā ar satura stratēģi Ievu Drāznieci un uzzināt par efektīvas digitālās komunikācijas veidošanas pamatprincipiem, kā arī dzirdēt ieteikumus stratēģiskai LinkedIn kanāla izmantošanai, kas daudziem eksportētājiem vēl ir neatklāts uzņēmējdarbības attīstības un jaunu partneru piesaistes avots.

Pasākums tiks veidots kā strukturēta un dinamiska saruna, veicinot dalībnieku iesaiti un aicinot paust pieredzi, piedalīties uzdevumos, uzdot aktuālos jautājumus un diskutēt.

Meistarklase ir sadalīta divās daļās, apskatot šādas tēmas:

  1. Efektīva digitālā komunikācija: komunikācijas aktualitāte COVID-19 apstākļos; reputācijas loma klientu lojalitātes veicināšanā; dabiskā un reklāmas satura nozīme; kanālu dažādība un iespējas, komunikācijas stratēģijas pamatprincipi;
  2. LinkedIn kanāla loma biznesa attīstībā: biznesa attiecību veidošana ar LinkedIn; dabiskais saturs, reklāma un algoritms; personīgā un profesionālā zīmola izveide un biznesa instrumenti.
Meistarklases vadītāja - Ieva Drāzniece
Ievas Drāznieces foto

Satura stratēģe un mārketinga komunikācijas speciāliste ar vairāk nekā 20 gadu pieredzi zīmolu, produktu un pakalpojumu virzīšanā tirgū.

Viens no pirmajiem Ievas projektiem bijusi darbība “Latvijas Snovborda Asociācijā” un snovborda kā aktīva dzīvesveida popularizēšanas veicināšanā 2001. gadā. Savukārt pēdējo gadu pieredze vairāk saistīta ar satura projektu vadību, klientu atbalsta vadību un reputācijas celšanu Latvijā atpazīstamiem zīmoliem kā MADARA Cosmetics, Laima u.c. No 2020. gada Ieva kā ārpakalpojuma satura projektu partneris nodrošina satura stratēģijas un satura pakalpojumus dažādiem uzņēmumiem, kā arī palīdz profesionāļiem stratēģiski uzlabot LinkedIn profilu un klātbūtnes stratēģiju saskaņā ar viņu mērķiem.

Darba valoda – latviešu
Dalība – bez maksas.

Pieslēgšanās saite tiks nosūtīta visiem reģistrētajiem dalībniekiem.

Eiropas Reģionālas attīstības fonda vizuālo elementu ansamblis