Digitālais marketings un praktiska pieeja tā plānošanai
2. decembrī 18.00–20.00
Paula Zeikmane, digitālā mārketinga konsultante
Paula ir ieguvusi maģistra grādu Biznesa vadībā & Informāciju sistēmās no Kopenhāgenas Biznesa Skolas (CBS). Strādājusi vairākus gadus dāņu tehnoloģiju jaunuzņēmumā Kopenhāgenā kā mārketinga menedžere, kur attīstījusi digitālo stratēģiju, lai veicinātu klientu piesaisti un pārdošanas apjomus eksporta tirgos, ASV un Brazīlijā. Pēdējos divus gadus, Paula strādā starptautiskā lieluzņēmumā Google, kā Google ads konsultante. Dienu dienā strādā ar maza un vidēja izmēra uzņēmumiem un aģenturām Baltijas valstīs, lai palīdzētu sasniegt izvirzītos mērķus ar Google risinājumiem. Padziļināta izpratne par e-pasta mārketingu un e-komerciju, spēcīga analītiskā spēja novērtēt tiešo klientu piesaisti dažādos kanālos. Pieredze ar Google Ads, Google Analytics, Mailchimp, Pipedrive, Wordpress, Magento, Facebook / Instagram.
Lekcija: Digitālais mārketings un tā nākotnē (Kā attīstīt biznesu un veicināt pārdošanu ar digitālā mārketinga palīdzību)
Digitālā mārketinga stratēģija ir neatņemama sastāvdaļa jūsu biznesa paplašināšanai tiešsaistē. Uzziniet, kā digitālais marketings ir attīstījies mūsdienās, un kā izveidot digitālā mārketinga stratēģiju savam biznesam. Vairāk uzzināsiet par dažādiem pieejamajiem digitālā mārketinga kanāliem un kā tos var izmantot jūsu biznesa mērķiem. Laiks: 1h
- Digitālā mārketinga loma biznesā
- Dažādi digitālā mārketinga kanāli, lai atrastu klientus un iesaistītos tajos
- Digitālā mārketinga stratēģijas veidošana ar Google risinājumiem (Search, GDN, Youtube)
Praktiskā daļa: Veiksmīga digitālās kampaņas īstenošana ar Google risinājumiem. Laiks: 1h
Priekšnosacījumi: Kursā nav nepieciešamas iepriekšējas zināšanas vai pieredze. Sesijas laikā būs iespēja uzdot jautājumus.
Digitālā mārketinga stratēģijas izstrāde - praktiski rīki - 1. daļa
4. decembrī 18.00–20.00
Linda Saulīte, MBA
Starptautiski sertificēta biznesa, vadības, izaugsmes trenere un koučs.
Šobrīd vada starptautisku mediju un komunikāciju aģentūru grupu “Dentsu Aegis Network”.
Izglītība:
- doktora studiju komunikācijas vadības programma Biznesa augstskolā Turība;
- Rīgas Ekonomikas augstskolas (Stockholm School of Economics in Riga) maģistra grāds
uzņēmējdarbības vadībā (Executive MBA);
- Baltic Coaching Centre sertifikāts indivīdu un komandas koučingā (akreditēti Starptautiskā
Koučinga federācijā – ICF);
- Rīgas Biznesa skolas vispārējais maģistra grāds (MBA);
- Latvijas Universitātes maģistra grāds ekonomikā ar specializāciju starptautiskās attiecības;
- Latvijas Universitātes bakalaura grāds ekonomikā ar specializāciju finanses;
zināšanas papildinājusi ASV (Hārvarda biznesa skola) un Zviedrijā (Zviedrijas institūta programma
“Korporatīvā sociālā atbildība”).
Profesionālā attīstība:
- lektore Rīgas Tehniskajā universitātē;
- mediju aģentūras "Vizeum" vadītāja un stratēģiju direktore;
- digitālā žurnāla “LILLA” dibinātāja;
- mārketinga un pārdošanas grupas vadītāja SIA “Tilde";
- portāla TVNET mārketinga direktore;
- Latvijas Neatkarīgās televīzijas klientu menedžere.
Digitālā mārketinga stratēģijas izstrāde - praktiski rīki - 2. daļa
9. decembrī 18.00–20.00
Linda Saulīte, MBA
Starptautiski sertificēta biznesa, vadības, izaugsmes trenere un koučs.
Šobrīd vada starptautisku mediju un komunikāciju aģentūru grupu “Dentsu Aegis Network”.
Izglītība:
- doktora studiju komunikācijas vadības programma Biznesa augstskolā Turība;
- Rīgas Ekonomikas augstskolas (Stockholm School of Economics in Riga) maģistra grāds
uzņēmējdarbības vadībā (Executive MBA);
- Baltic Coaching Centre sertifikāts indivīdu un komandas koučingā (akreditēti Starptautiskā
Koučinga federācijā – ICF);
- Rīgas Biznesa skolas vispārējais maģistra grāds (MBA);
- Latvijas Universitātes maģistra grāds ekonomikā ar specializāciju starptautiskās attiecības;
- Latvijas Universitātes bakalaura grāds ekonomikā ar specializāciju finanses;
zināšanas papildinājusi ASV (Hārvarda biznesa skola) un Zviedrijā (Zviedrijas institūta programma
“Korporatīvā sociālā atbildība”).
Profesionālā attīstība:
- lektore Rīgas Tehniskajā universitātē;
- mediju aģentūras "Vizeum" vadītāja un stratēģiju direktore;
- digitālā žurnāla “LILLA” dibinātāja;
- mārketinga un pārdošanas grupas vadītāja SIA “Tilde";
- portāla TVNET mārketinga direktore;
- Latvijas Neatkarīgās televīzijas klientu menedžere.
Digitālais mārketings Facebook platformā, 1.daļa
11. decembrī 18.00–20.00
Ieva Knāķe
Ieva ir komunikācijas nozarē zināms un cienīts speciālists digitālās komunikācijas jomā, ar plašu
pieredzi sociālo tīklu komunikācijā, datu analītikā un zīmolu tēlu veidošanā. Pēc sociālo tīklu un
komunikācijas vadības radošajās aģentūrās DDB un Publicis Groupe, Ieva turpina dalīties savās
zināšanās ar uzņēmumu komandām, vadot dažāda fokusa apmācības Latvijā un ārvalstīs par sociālo
tīklu komunikāciju un zīmolu tēlu veidošanu. Papildus Ieva labprāt mentorē jaunuzņēmējus un
dalās zināšanās ar Latvijas augstskolu studentiem. Sīkāk: https://www.linkedin.com/in/ievakn/
Meistarklašu tēmas:
Kāpēc izvēlēties Facebook marketingu:
- auditorijas uzvedība;
- Facebook salīdzinājumā ar citiem medijiem;
- algoritmu specifika;
- zīmola veidošana un pārdošana - kā tas atšķiras Facebook;
- un citi jautājumi.
Digitālais mārketings Facebook platformā, 2.daļa
21. decembrī 18.00–20.00
Ieva Knāķe
Ieva ir komunikācijas nozarē zināms un cienīts speciālists digitālās komunikācijas jomā, ar plašu
pieredzi sociālo tīklu komunikācijā, datu analītikā un zīmolu tēlu veidošanā. Pēc sociālo tīklu un
komunikācijas vadības radošajās aģentūrās DDB un Publicis Groupe, Ieva turpina dalīties savās
zināšanās ar uzņēmumu komandām, vadot dažāda fokusa apmācības Latvijā un ārvalstīs par sociālo
tīklu komunikāciju un zīmolu tēlu veidošanu. Papildus Ieva labprāt mentorē jaunuzņēmējus un
dalās zināšanās ar Latvijas augstskolu studentiem. Sīkāk: https://www.linkedin.com/in/ievakn/
Meistarklašu tēmas:
Kāpēc izvēlēties Facebook marketingu:
- auditorijas uzvedība;
- Facebook salīdzinājumā ar citiem medijiem;
- algoritmu specifika;
- zīmola veidošana un pārdošana - kā tas atšķiras Facebook;
- un citi jautājumi.