Datums 2. decembris, 2020
Laiks18.00–20.00
Vieta Tiešsaiste, "Zoom" platforma

Pieteikšanās slēgta!

Aicinām pieteikties dalībai tiešsaistes meistarklašu (vebināru) sērijai. Katra nodarbība būs 2 stundas ilga. Veidojot meistarklašu saturu īpaša uzmanība pievērsta praktiskiem aspektiem, lai iegūtās zināšanas būtu nekavējoties praktiski pielietojamas produkta vai idejas attīstībai. Nodarbības notiks tiešsaistē Zoom platformā ar iespēju uzdot jautājumus un saņemt norādes.

Meistarklases paredzētas dalībniekiem kam nav specifisku priekšzināšanu digitālajā mārketingā, bet interesē sava uzņēmuma, pakalpojuma vai produkta komercializācija interneta vidē.

Meistarklašu norises datumi un tēmas

  • 02.12. Digitālais marketings un praktiska pieeja tā plānošanai, Paula Zeikmane
  • 04.12. Digitālā mārketinga stratēģijas izstrāde - praktiski rīki - 1.daļa, Linda Saulīte
  • 09.12. Digitālā mārketinga stratēģijas izstrāde - praktiski rīki - 2.daļa, Linda Saulīte
  • 11.12. Digitālais mārketings Facebook platformā, 1.daļa , Ieva Knāķe
  • 21.12. Digitālais mārketings Facebook platformā, 2.daļa, Ieva Knāķe

Digitālais marketings un praktiska pieeja tā plānošanai
2. decembrī 18.00–20.00
Paula Zeikmane, digitālā mārketinga konsultante

Paula ir ieguvusi maģistra grādu Biznesa vadībā & Informāciju sistēmās no Kopenhāgenas Biznesa Skolas (CBS). Strādājusi vairākus gadus dāņu tehnoloģiju jaunuzņēmumā Kopenhāgenā kā mārketinga menedžere, kur attīstījusi digitālo stratēģiju, lai veicinātu klientu piesaisti un pārdošanas apjomus eksporta tirgos, ASV un Brazīlijā. Pēdējos divus gadus, Paula strādā starptautiskā lieluzņēmumā Google, kā Google ads konsultante. Dienu dienā strādā ar maza un vidēja izmēra uzņēmumiem un aģenturām Baltijas valstīs, lai palīdzētu sasniegt izvirzītos mērķus ar Google risinājumiem. Padziļināta izpratne par e-pasta mārketingu un e-komerciju, spēcīga analītiskā spēja novērtēt tiešo klientu piesaisti dažādos kanālos. Pieredze ar Google Ads, Google Analytics, Mailchimp, Pipedrive, Wordpress, Magento, Facebook / Instagram.

Lekcija: Digitālais mārketings un tā nākotnē (Kā attīstīt biznesu un veicināt pārdošanu ar digitālā mārketinga palīdzību) 
Digitālā mārketinga stratēģija ir neatņemama sastāvdaļa jūsu biznesa paplašināšanai tiešsaistē. Uzziniet, kā digitālais marketings ir attīstījies mūsdienās, un kā izveidot digitālā mārketinga stratēģiju savam biznesam. Vairāk uzzināsiet par dažādiem pieejamajiem digitālā mārketinga kanāliem un kā tos var izmantot jūsu biznesa mērķiem. Laiks: 1h

  • Digitālā mārketinga loma biznesā
  • Dažādi digitālā mārketinga kanāli, lai atrastu klientus un iesaistītos tajos
  • Digitālā mārketinga stratēģijas veidošana ar Google risinājumiem (Search, GDN, Youtube)

Praktiskā daļa: Veiksmīga digitālās kampaņas īstenošana ar Google risinājumiem. Laiks: 1h
Priekšnosacījumi: Kursā nav nepieciešamas iepriekšējas zināšanas vai pieredze. Sesijas laikā būs iespēja uzdot jautājumus.

Digitālā mārketinga stratēģijas izstrāde - praktiski rīki - 1. daļa
4. decembrī 18.00–20.00
Linda Saulīte, MBA

Starptautiski sertificēta biznesa, vadības, izaugsmes trenere un koučs.

Šobrīd vada starptautisku mediju un komunikāciju aģentūru grupu “Dentsu Aegis Network”.

Izglītība:

- doktora studiju komunikācijas vadības programma Biznesa augstskolā Turība;

- Rīgas Ekonomikas augstskolas (Stockholm School of Economics in Riga) maģistra grāds

uzņēmējdarbības vadībā (Executive MBA);

- Baltic Coaching Centre sertifikāts indivīdu un komandas koučingā (akreditēti Starptautiskā

Koučinga federācijā – ICF);

- Rīgas Biznesa skolas vispārējais maģistra grāds (MBA);

- Latvijas Universitātes maģistra grāds ekonomikā ar specializāciju starptautiskās attiecības;

- Latvijas Universitātes bakalaura grāds ekonomikā ar specializāciju finanses;

zināšanas papildinājusi ASV (Hārvarda biznesa skola) un Zviedrijā (Zviedrijas institūta programma

“Korporatīvā sociālā atbildība”).

Profesionālā attīstība:

- lektore Rīgas Tehniskajā universitātē;

- mediju aģentūras "Vizeum" vadītāja un stratēģiju direktore;

- digitālā žurnāla “LILLA” dibinātāja;

- mārketinga un pārdošanas grupas vadītāja SIA “Tilde";

- portāla TVNET mārketinga direktore;

- Latvijas Neatkarīgās televīzijas klientu menedžere.

Digitālā mārketinga stratēģijas izstrāde - praktiski rīki - 2. daļa
9. decembrī 18.00–20.00
Linda Saulīte, MBA

Starptautiski sertificēta biznesa, vadības, izaugsmes trenere un koučs.

Šobrīd vada starptautisku mediju un komunikāciju aģentūru grupu “Dentsu Aegis Network”.

Izglītība:

- doktora studiju komunikācijas vadības programma Biznesa augstskolā Turība;

- Rīgas Ekonomikas augstskolas (Stockholm School of Economics in Riga) maģistra grāds

uzņēmējdarbības vadībā (Executive MBA);

- Baltic Coaching Centre sertifikāts indivīdu un komandas koučingā (akreditēti Starptautiskā

Koučinga federācijā – ICF);

- Rīgas Biznesa skolas vispārējais maģistra grāds (MBA);

- Latvijas Universitātes maģistra grāds ekonomikā ar specializāciju starptautiskās attiecības;

- Latvijas Universitātes bakalaura grāds ekonomikā ar specializāciju finanses;

zināšanas papildinājusi ASV (Hārvarda biznesa skola) un Zviedrijā (Zviedrijas institūta programma

“Korporatīvā sociālā atbildība”).

Profesionālā attīstība:

- lektore Rīgas Tehniskajā universitātē;

- mediju aģentūras "Vizeum" vadītāja un stratēģiju direktore;

- digitālā žurnāla “LILLA” dibinātāja;

- mārketinga un pārdošanas grupas vadītāja SIA “Tilde";

- portāla TVNET mārketinga direktore;

- Latvijas Neatkarīgās televīzijas klientu menedžere.

Digitālais mārketings Facebook platformā, 1.daļa
11. decembrī 18.00–20.00
Ieva Knāķe

Ieva ir komunikācijas nozarē zināms un cienīts speciālists digitālās komunikācijas jomā, ar plašu

pieredzi sociālo tīklu komunikācijā, datu analītikā un zīmolu tēlu veidošanā. Pēc sociālo tīklu un

komunikācijas vadības radošajās aģentūrās DDB un Publicis Groupe, Ieva turpina dalīties savās

zināšanās ar uzņēmumu komandām, vadot dažāda fokusa apmācības Latvijā un ārvalstīs par sociālo

tīklu komunikāciju un zīmolu tēlu veidošanu. Papildus Ieva labprāt mentorē jaunuzņēmējus un

dalās zināšanās ar Latvijas augstskolu studentiem. Sīkāk: https://www.linkedin.com/in/ievakn/

Meistarklašu tēmas:

Kāpēc izvēlēties Facebook marketingu:

- auditorijas uzvedība;

- Facebook salīdzinājumā ar citiem medijiem;

- algoritmu specifika;

- zīmola veidošana un pārdošana - kā tas atšķiras Facebook;

- un citi jautājumi.

Digitālais mārketings Facebook platformā, 2.daļa
21. decembrī 18.00–20.00
Ieva Knāķe

Ieva ir komunikācijas nozarē zināms un cienīts speciālists digitālās komunikācijas jomā, ar plašu

pieredzi sociālo tīklu komunikācijā, datu analītikā un zīmolu tēlu veidošanā. Pēc sociālo tīklu un

komunikācijas vadības radošajās aģentūrās DDB un Publicis Groupe, Ieva turpina dalīties savās

zināšanās ar uzņēmumu komandām, vadot dažāda fokusa apmācības Latvijā un ārvalstīs par sociālo

tīklu komunikāciju un zīmolu tēlu veidošanu. Papildus Ieva labprāt mentorē jaunuzņēmējus un

dalās zināšanās ar Latvijas augstskolu studentiem. Sīkāk: https://www.linkedin.com/in/ievakn/

Meistarklašu tēmas:

Kāpēc izvēlēties Facebook marketingu:

- auditorijas uzvedība;

- Facebook salīdzinājumā ar citiem medijiem;

- algoritmu specifika;

- zīmola veidošana un pārdošana - kā tas atšķiras Facebook;

- un citi jautājumi.

Darba valoda – latviešu. 
Dalība – bez maksas. 

Reģistrācija ir uz visu nodarbību ciklu (5 nodarbības) un var tikt slēgta, ja tiks sasniegts maksimālais dalībnieku skaits.
Pieslēgšanās saite tiks nosūtīta reģistrētajiem dalībniekiem pirms vebināra.

Meistarklases tiek organizētas sadarbībā ar biedrību “Riga TechGirls”.

ES fondu vizuālās identitātes ansamblis