Datums 2. decembris, 2020
Laiks18.00–20.00
Vieta Tiešsaiste, "Zoom" platforma

Pieteikšanās slēgta!

Aicinām pieteikties dalībai tiešsaistes meistarklašu (vebināru) sērijai. Katra nodarbība būs 2 stundas ilga. Veidojot meistarklašu saturu īpaša uzmanība pievērsta praktiskiem aspektiem, lai iegūtās zināšanas būtu nekavējoties praktiski pielietojamas produkta vai idejas attīstībai. Nodarbības notiks tiešsaistē Zoom platformā ar iespēju uzdot jautājumus un saņemt norādes.

Meistarklases paredzētas dalībniekiem kam nav specifisku priekšzināšanu digitālajā mārketingā, bet interesē sava uzņēmuma, pakalpojuma vai produkta komercializācija interneta vidē.

Meistarklašu norises datumi un tēmas

  • 02.12. Digitālais marketings un praktiska pieeja tā plānošanai, Paula Zeikmane
  • 04.12. Digitālā mārketinga stratēģijas izstrāde - praktiski rīki - 1.daļa, Linda Saulīte
  • 09.12. Digitālā mārketinga stratēģijas izstrāde - praktiski rīki - 2.daļa, Linda Saulīte
  • 11.12. Digital marketing blueprint workshop by Facebook Part 1, Alexandra Joy Meyer
  • 16.12. Digital marketing blueprint workshop by Facebook Part 2, Alexandra Joy Meyer

Digitālais marketings un praktiska pieeja tā plānošanai
2. decembrī 18.00–20.00
Paula Zeikmane, digitālā mārketinga konsultante

Paula ir ieguvusi maģistra grādu Biznesa vadībā & Informāciju sistēmās no Kopenhāgenas Biznesa Skolas (CBS). Strādājusi vairākus gadus dāņu tehnoloģiju jaunuzņēmumā Kopenhāgenā kā mārketinga menedžere, kur attīstījusi digitālo stratēģiju, lai veicinātu klientu piesaisti un pārdošanas apjomus eksporta tirgos, ASV un Brazīlijā. Pēdējos divus gadus, Paula strādā starptautiskā lieluzņēmumā Google, kā Google ads konsultante. Dienu dienā strādā ar maza un vidēja izmēra uzņēmumiem un aģenturām Baltijas valstīs, lai palīdzētu sasniegt izvirzītos mērķus ar Google risinājumiem. Padziļināta izpratne par e-pasta mārketingu un e-komerciju, spēcīga analītiskā spēja novērtēt tiešo klientu piesaisti dažādos kanālos. Pieredze ar Google Ads, Google Analytics, Mailchimp, Pipedrive, Wordpress, Magento, Facebook / Instagram.

Lekcija: Digitālais mārketings un tā nākotnē (Kā attīstīt biznesu un veicināt pārdošanu ar digitālā mārketinga palīdzību) 
Digitālā mārketinga stratēģija ir neatņemama sastāvdaļa jūsu biznesa paplašināšanai tiešsaistē. Uzziniet, kā digitālais marketings ir attīstījies mūsdienās, un kā izveidot digitālā mārketinga stratēģiju savam biznesam. Vairāk uzzināsiet par dažādiem pieejamajiem digitālā mārketinga kanāliem un kā tos var izmantot jūsu biznesa mērķiem. Laiks: 1h

  • Digitālā mārketinga loma biznesā
  • Dažādi digitālā mārketinga kanāli, lai atrastu klientus un iesaistītos tajos
  • Digitālā mārketinga stratēģijas veidošana ar Google risinājumiem (Search, GDN, Youtube)

Praktiskā daļa: Veiksmīga digitālās kampaņas īstenošana ar Google risinājumiem. Laiks: 1h
Priekšnosacījumi: Kursā nav nepieciešamas iepriekšējas zināšanas vai pieredze. Sesijas laikā būs iespēja uzdot jautājumus.

Digitālā mārketinga stratēģijas izstrāde - praktiski rīki - 1. daļa
4. decembrī 18.00–20.00
Linda Saulīte
Informācija tiks papildināta drīzumā

Digitālā mārketinga stratēģijas izstrāde - praktiski rīki - 2. daļa
9. decembrī 18.00–20.00
Linda Saulīte
Informācija tiks papildināta drīzumā

Digital marketing blueprint workshop by Facebook Part 1
11. decembrī 18.00–20.00
Alexandra Joy Meyer
*Darba valoda - angļu
Informācija tiks papildināta drīzumā

Digital marketing blueprint workshop by Facebook Part 2
16. decembrī 18.00–20.00
Alexandra Joy Meyer
*Darba valoda - angļu
Informācija tiks papildināta drīzumā

Darba valoda – latviešu. Meistarklases 11. un 16. decembrī notiks angļu valodā.
Dalība – bez maksas. 

Reģistrācija ir uz visu nodarbību ciklu (5 nodarbības) un var tikt slēgta, ja tiks sasniegts maksimālais dalībnieku skaits.
Pieslēgšanās saite tiks nosūtīta reģistrētajiem dalībniekiem pirms vebināra.

Daces Dumberes-Bregžes foto

Dace Dumbere-Bregže

Vecākā projektu vadītāja
dace.dumbere [at] liaa.gov.lv

Meistarklases tiek organizētas sadarbībā ar biedrību “Riga TechGirls”.

ES fondu vizuālās identitātes ansamblis

Datums 2. decembris, 2020
Laiks18.00–20.00
Vieta Tiešsaiste, "Zoom" platforma