Datums 9. maijs, 2024
Laiks10.00–11.30
Vieta Tiešsaiste, Platforma "Zoom"

Pieteikšanās termiņš ir beidzies

Pasākuma vizualizācija

Ceturtdien, 2024. gada 9. maijā, Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra (LIAA) aicina Latvijas uzņēmējus pieteikties tiešsaistes semināram par pieļautajām kļūdām, izmantojot Google reklāmu, kas iegūtas pēc 100 dažādu kontu audita.

Dr. Sergejs Volvenkins, iMārketnigs.lv vadošais stratēģis, stundas laikā sniegs vērtīgu informāciju un praktiskas zināšanas par Google Ads. Veltot Google reklāmas kampaņu pārvaldīšanai vairāk nekā 62 000 stundu un strādājot ar reklāmas budžetiem, kas pārsniedz 200 000 eiro mēnesī, ir uzkrāta pamatīga pieredze un izstrādāta sava metodoloģija, kas ļauj veiksmīgi panākt pozitīvu rezultātu Google reklāmā. Ieskatieties aģentūras darbības aizkulisēs un pārņemiet pieredzi.

Semināra darba valoda: latviešu

Formāts un ieraksts: tiešsaistē Zoom (saite tiks nosūtīta 1 dienu pirms semināra). Seminārs tiks ierakstīts un būs pieejams business.gov.lv. sadaļā “Materiāli”

Dalība: bez maksas

Semināra noslēgumā paredzēta jautājumu & atbilžu sesija. Lai semināra vadītājs varētu laicīgi sagatavot atbildes, aicinām interesējošos jautājumus iesūtīt jau reģistrēšanās brīdī. Jautājumus būs iespēja uzdot arī semināra laikā.