Datums 11.–12. jūnijs, 2025
LaiksVisu dienu
Vieta Rīga

Pieteikšanās termiņš ir beidzies

Tīklošanās pasākums sadarbības tīkliem

2025. gada 11. un 12. jūnijā Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra (LIAA) aicina Tūrisma sadarbības tīklus un sadarbības tīklu dalībniekus piedalīties tīklošanās pasākumā par tūrisma produktu pielāgošanu mērķa grupām, produkta vērtības radīšanu, inovācijām un pieejamo resursu izmantošanu. 

Apmācības notiks klātienē, Rīgā (vieta tiks precizēta pēc pieteikšanās beigām). 

Pasākuma norises vieta un telpas būs fiziski pieejamības cilvēkiem ar funkcionāliem traucējumiem

Tīkošanās pasākuma programma

  • 1.diena. Klātienes tikšanās – lekcija, tīklošanās un praktiskā nodarbība 

Klientu segmentēšanas pieejas, esošā un vēlamā klienta profila veidošana, atbilstoši pieejamiem tūrisma produktiem. Produkta pielāgošanas iespējas, atbilstošo klientu mērķa grupām. 

Grupas dalībnieki tīklojas, pārstāvot dažādus galamērķus ar atšķirīgiem esošo klientu profiliem. Darbnīcas mērķis ir sniegt izklāstu par savu produktu, izcelt tā galvenās īpašības (atbilstoši tiešsaistes nodarbības saturam), savukārt citu grupas dalībnieku uzdevums ir palīdzēt veidot klienta profilu. 

Grupu dalībnieki, ņemot vērā grupas uzdevumā veikto klientu profila veidošanu, definē sava produkta esošā un vēlamā klienta profilu, ar ko iepazīstina citus dalībniekus. Profila veidošanu atbalsta nodarbības mentors. 

Tūrisma resursi un unikālie tūrisma produkti. Piemēru analīze produktu attīstības un klientu segmentu kontekstā. 

Produkta vērtības radīšana, apzinot līdz šim neizmantotus vietas vai pakalpojumu resursus. Darbs noris grupās, grupas dalībniekiem vienojoties par produktiem ar kuriem tie vēlas strādāt, izmantojot iepriekš sagatavotas darba matricas (formas). 

Diskusija, darba semināra noslēgums. 

  • 2. diena. Klātienes tikšanās – lekcija, tīklošanās un praktiskā nodarbība

Izmantojot tiešsaistes lekcijā par inovācijām un to veidiem, grupas dalībnieki izklāsta iepriekš sagatavotas inovatīvu produktu konceptu, veidojot mazās grupas darbam ar produkta idejas pilnveidošanu. 

Kultūras mantojums kā tūrisma produktu resurss. Kultūras mantojuma veidi (materiālais, nemateriālais), kopienas resursi, vietas izjūta un tās integrēšana tūrisma produktu radīšanā. 

Dabas resursi un to nozīme tūrisma produktu attīstībā. Dabas objektu iesaiste tūrisma maršrutos, esošā tūrisma piedāvājuma dažādošanā.

Darbnīca grupās – starpsektorālu produktu veidošana. Izmantojot lekcijas par kultūras mantojumu un dabas resursu integrēšanu tūrisma produktos, praktisks darba uzdevums, nosakot produkta vērtību, veidojot produkta attīstības scenārijus.

Noslēgums un darba semināru kopsavilkums.

Tūrisma produktu attīstības programma tiek īstenota ar Eiropas Reģionālās attīstības fonda (ERAF) atbalstu.