Datums 25. marts, 2021
Laiks10.00–11.15
Vieta Tiešsaiste, "Zoom" platforma

Vebināra video ieraksts pieejams LIAA Youtube kanālā.

Digitālās nedēļas 2021 ietvaros aicinām piedalīties tiešsaistes seminārā par tirgus stratēģijas izstrādi digitālajā vidē.

Šis ir pirmais vebinārs tiešsaistes semināru cikla par pieprasījuma radīšanu ārvalstu tirgos ietvaros.

Daudzi uzņēmumi izmanto digitālo mārketingu, lai radītu pieprasījumu starptautiskajos tirgos, taču liela daļa mārketinga projektu nekad nerada cerēto rezultātu. Galvenais problēmu cēlonis ir skaidras stratēģijas trūkums vai stratēģijas izstrāde balstoties uz aplamiem pieņēmumiem.

Vebināra tēmas

  • Stratēģija kā disciplinēts domāšanas process, jeb cerība nav stratēģija;
  • Konkurentu, pircēju un mērķa tirgus izpētes paņēmieni;
  • Stratēģijas plānošanas elementi;
  • Stratēģijas plānošanas organizatoriskais process;
  • Mārketinga un pārdošanas piltuves matemātika, jeb kāpēc tērēt laiku un naudu stratēģijas izstrādei;
  • Cik maksā pieprasījuma radīšana dažādos tirgos un kā tas ietekmē stratēģiju?

Par lektoru

Rolands Ozoliņš
lektora Rolanda Ozoliņa foto

biznesa izaugsmes stratēģis ar specializāciju sarežģītu risinājumu mārketingā un pārdošanā starptautiskajos tirgos, vadības konsultāciju uzņēmuma IBD Consulting partneris. Rolands nodarbojas ar pārdošanu vairāk nekā 20 gadus un jau kopš 2004. gada ir specializējies tehniski sarežģītu risinājumu biznesa attīstībā.

Lielāko daļu profesionālas pieredzes Rolands ir ieguvis dažādās biznesa attīstībās lomās tehnoloģiju uzņēmumos: Microsoft, UAV Factory, Elko Group.

IBD Consulting ir vadības konsultācijas uzņēmums, kas specializējas sarežģītu tehnoloģisku risinājumu mārketingā starptautiskajos B2B tirgos. Starp uzņēmuma klientiem ir Microsoft Corporation, Citrix Systems, ALSO Holding un citi tehnoloģiju uzņēmumi visā Eiropā.

Pēdējās desmitgades laikā ir notikušas būtiskas izmaiņas B2B pircēju uzvedībā. Šīs izmaiņas kopā ar modernām mārketinga tehnoloģijām ļauj atrast pircēju pat viseksotiskākajiem tehnoloģiju produktiem, turklāt nereti par salīdzinoši mazām izmaksām.

Semināru ciklā Rolands Ozoliņš, IBD Consulting dibinātājs, dalīsies ar zināšanām,  pieredzi un piemēriem par to, kā uzņēmumiem, kas pārdod sarežģītus risinājumus B2B tirgos, izveidot efektīvu pieprasījuma radīšanas sistēmu jeb Digitālo Pārdošanas Dzinēju.

Semināru cikls ir piemērots tehnoloģiju uzņēmumu vadītājiem un biznesa attīstības vadītājiem, kas meklē iespējas palielināt vai uzsākt sarežģītu tehnisku risinājumu pārdošanu starptautiskajos tirgus un kam ir pamatzināšanas par pārdošanas procesa vadību, tai skaitā par pārdošanas piltuves principiem.

Semināru cikla rezultātā tā dalībnieki pārzinās:

  • pēc kādiem principiem veidot efektīvu pieprasījuma radīšanas sistēmu,
  • kā mērīt un izvērtēt digitālā mārketinga rezultātus,
  • kā organizēt iekšējos procesus un sadarbību starp pārdošanas un mārketinga komandām,
  • kādas prasības izvirzīt mārketinga un pārdošanai komandai vai ārējiem pakalpojumu sniedzējiem.

Nepalaid garām pārējos cikla vebinārus

Reģistrējoties, uzreiz iespējams pieteikt dalību arī pārējiem vebināriem vai arī to darīt atsevišķi.

Darba valoda – latviešu.
Dalība – bez maksas. 
Pieslēgšanās saite tiks nosūtīta visiem reģistrētajiem dalībniekiem.

Eiropas Reģionālas attīstības fonda vizuālo elementu ansamblis