Datums 22. aprīlis, 2021
Laiks10.00–11.15
Vieta Tiešsaiste, "Zoom" platforma

Pieteikties pasākumam līdz
20.04.2021.

2020. gadā e-komercijas platforma Amazon Vācijā sasniedza 24,7 miljardu eiro lielu apgrozījumu, kļūstot par otru nozīmīgāko Amazon tirgu pasaulē un gandrīz trīs reizes pārsniedzot Vācijas otru lielāko e-komercijas platformu otto.de.

Savus spēkus Amazon.de izmēģina gan pavisam lieli uzņēmumi, gan mazi tirgotāji, turklāt pandēmijas iespaidā interese par pārdošanu Amazon platformā pieaug gan no klientu, gan ražotāju puses.

Varbūt arī Tu esi interesējies par savas produkcijas tirgošanas iespējām Vācijas Amazon? Uzdevis jautājumus par vācu valodas nozīmi, pareizajiem mārketinga rīkiem, FBA (Fullfilled by Amazon) loģistikas iespējām? Bet varbūt jau esi dažus soļus tālāk un meklē iespējas, kā piereģistrēties Vācijā par nodokļu maksātāju, un vēlies saprast, kādas atskaites ir jāiesniedz Vācijas VID?

Uz šiem un citiem interesējošiem jautājumiem varēsi rast atbildes tiešsaistes seminārā par sekmīgu tirdzniecību Vācijas Amazon. Pasākuma lektori būs eksperti un praktiķi, kas dalīsies ar vērtīgiem ieteikumiem, praktiskiem pieredzē gūtiem padomiem, kā arī pastāstīs par ikdienas izaicinājumiem uzņēmumiem, kuri regulāri tirgo savus produktus Amazon.de.

Semināra lektori

  • Helmuts Salnājs, LIAA pārstāvniecības Vācijā vadītājs;
  • Aivis Veļķeris, e-komercijas eksperts un Amazon pārdevējs;
  • Arnis Drille, latviešu/vācu jurists, Vācijā zvērināts advokāts;
  • Linda Riekstiņa-Šnore, līdzīpašniece zīmolam Ette Tete, kas jau vairākus gadus ir veiksmīgi pārstāvēts Amazon Vācijā;
  • Gvido Bajārs, Velosock īpašnieks, kas savu produkciju tirgo gan klātienes pasākumos, gan Amazon Vācijā.

Darba valoda – latviešu.
Dalība – bez maksas. 
Vietu skaits ierobežots. Pieslēgšanās saite tiks nosūtīta visiem reģistrētajiem dalībniekiem.

Eiropas Reģionālas attīstības fonda vizuālo elementu ansamblis