Datums 2. septembris, 2020
Laiks10.00–11.30
Vieta Tiešsaiste

Rīko Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra.

Aicinām klausīties vebināru par digitālo vidi Ķīnā – "The Ultimate Introduction to China’s Digital Landscape", kurā gūsiet padziļinātu ieskatu digitālajā mārketingā un Ķīnas sociālo tīklu izmantošanā. 

Ķīnas digitāla vide izteikti atšķiras no Rietumiem. Savulaik tā bija slavena ar pakaļdarinājumiem, bet šobrīd Ķīnā izmantotās platformas apsteidz ASV līdzinieces. Vebināra lektors Alekss Dunkans ievedīs klausītājus plašajā 2020. gada Ķīnas sociālo mediju pasaulē. 

Vebinārā uzzināsiet, kuri ir galvenie spēlētāji, kuras ir visvairāk izmantotās platformas un kāpēc tās ir guvušas šādu ietekmi. Tāpat dzirdēsiet arī par atsevišķām nišas platformām un labāko resursu ieteikumus. 90 minūtēs 150 slaidos lektors dalīsies savos ieskatos un pieredzē, kas uzkrāta 14 gadu laikā.

Par lektoru:
Alekss Dunkans (Alex Duncan) ir uzņēmējs no Lielbritānijas, kurš Ķīnā dzīvojis 14 gadus. Pirms 7 gadiem, meklējot tirgus nepilnības, viņš līdzdibināja "KAWO", kas ir viens no vadošajiem mārketinga SaaS uzņēmumiem Ķīnā. Aleksa galvenā prasme ir UX dizains un programmēšana, taču "KAWO" vadīšana vairākus gadus ir devusi viņam dziļu izpratni par Ķīnas sociālo mediju vidi.

"KAWO" ir palīdzējis tādiem starptautiskajiem zīmoliem, kā "The NFL", "Vera Wang" un "Nike", plānot, pārvaldīt un analizēt to saturu "WeChat", "Weibo" un "Douyin" trīs galvenajos sociālo mediju kanālos Ķīnā.

Iepriekšēja reģistrācija ir obligāta!
Reģistrētajiem dalībniekiem pieslēgšanās saite tiks nosūtīta e-pastā.

Vebināra darba valoda – angļu.
Dalība bezmaksas.

Eiropas Reģionālas attīstības fonda vizuālo elementu ansamblis