Šovasar Latviju jau apmeklējuši vairāki starptautiski pazīstami satura veidotāji – gan žurnālisti, gan interneta personības, tostarp prestižā britu izdevuma “Condé Nast Traveller UK” pārstāvis Mets Čarltons, kura izdevuma auditorija sasniedz 5,5 miljonus lasītāju, informē Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra (LIAA). Par savu pieredzi, viesojoties Latvijā, dalījusies arī poļu influencere Anna Moleda un beļģu ceļotājs Gerts van Vichelen – viņi uzrunā plašu sekotāju loku ne tikai savās…
Šovasar Latviju jau apmeklējuši vairāki starptautiski pazīstami satura veidotāji – gan žurnālisti, gan interneta personības, tostarp prestižā britu izdevuma “Condé Nast Traveller UK” pārstāvis Mets Čarltons, kura izdevuma auditorija sasniedz 5,5 miljonus lasītāju, informē Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra (LIAA). Par savu pieredzi, viesojoties Latvijā, dalījusies arī poļu influencere Anna Moleda un beļģu ceļotājs Gerts van Vichelen – viņi uzrunā plašu sekotāju loku ne tikai savās valstīs, bet arī globāli. Polijas un Beļģijas izdevumi sasniedz vairāk nekā miljonu lielu auditoriju katrs. “Sadarbība ar šiem un citiem satura veidotājiem ļauj uzrunāt atšķirīgas ceļotāju grupas dažādos valstu tirgos ārpus ierastās dalības izstādēs un…