Datums 9. septembris, 2021
Laiks10.00–11.30
Vieta Tiešsaiste, "Zoom" platforma

Pieteikties pasākumam

Septembri uzsākam ar jaunu lekciju ciklu, kura ietvaros runāsim par būtiskiem aspektiem, kuri jāņem vērā, uzsākot eksporta attīstības plānošanu digitālajā vidē.

Vebināru cikla otrā semināra ietvaros sniegsim praktiskus padomus:

  • kuras platformas ir svarīgas eksporta tirgus aktivizācijai;
  • kāda loma ir katram kanālam;
  • kā iesakām tos plānot eksporta uzsākšanas posmā.

Lekcijas mērķis ir sniegt labas prakses ieteikumus, lai uzņēmumu pārstāvji spētu paši kritiski izvērtēt konkrētā kanāla atbilstību savam biznesa modelim.

Par lektoru

Liene Arkle

Vadošā stratēģe un vadītāja Reprise Digital Latvia uzņēmumā. Lienes pieredze ietver ilggadēju digitālo kampaņu apkalpošanas darbu Lielbritānijas aģentūrās. Tieši jaunu uzņēmumu attīstība Lienei ir bijusi īpaši tuva, jo savas karjeras sākumā Liene veiksmīgi integrēja zīmola komunikācijas stratēģiju, kura pāris mēnešos piecas reizes palielināja apgrozījumu uzņēmumam, kurš patlaban ir vadošais B2C zīmols lokālajā tirgū.

Liene ir guvusi plašu pieredzi, strādājot pie Latvijā zināmiem zīmoliem un patlaban velta komandas uzmanību, palīdzot uzņēmējiem attīstīt savu biznesu ar pārdomātiem scenārijiem katra produkta komunikācijas un distribūcijas attīstībā.

Semināru cikls ir veidots ar nolūku sniegt praktiskus padomus, kā uzsākt digitālā mārketinga komunikāciju savam uzņēmumam, un sevišķi domāts tiem uzņēmējiem, kuri līdz šim nav strādājuši digitālajā mārketingā vai ir ieguvuši nelielas priekšzināšanas par digitālo mārketingu un to kanāliem un komunikācijas pamatprincipiem.

Nepalaid garām pārējos cikla vebinārus:

Reģistrējoties, uzreiz iespējams pieteikt dalību arī pārējiem vebināriem vai arī to darīt atsevišķi.

Darba valoda – latviešu.
Dalība – bez maksas. 
Pieslēgšanās saite tiks nosūtīta visiem reģistrētajiem dalībniekiem.

Eiropas Reģionālas attīstības fonda vizuālo elementu ansamblis