Datums 24. maijs, 2022
Laiks10.00–11.30
Vieta Tiešsaistē

Pieteikšanās termiņš ir beidzies

Pēc pandēmijas pircēji starptautiskajā tirgū ir kļuvuši daudz atvērtāki pirkšanai un sadarbībai, izmantojot attālinātus rīkus. Tas vēl vairāk paver durvis pakalpojumu pārdošanai uz ārvalstīm.

Pakalpojumu pārdošanā būtiskākais faktors ir pircēju uzticība piegādātājam, nevis cena. Digitālā mārketinga līdzekļi dod iespēju radīt interesi un veidot uzticamību attālināti. Tā tiek samazināts klātienes kontaktam nepieciešamais laiks un izmaksas, un, reizēm, darījums var notikt bez kontakta klātienē.

Šajā seminārā IBD Consulting dibinātāji Rolands Ozoliņš un Andrejs Juščenko stāstīs par to, kā veicināt pakalpojumu pārdošanu, izmantojot digitālā mārketinga paņēmienus.

Seminārs ir domāts pakalpojumu sniedzēju uzņēmumu vadītājiem, kas piedāvā pakalpojumus starptautiskajos B2B tirgos.

Programma

  • Moderators: LIAA TBC ievadvārdi

10:00-10:05

Lektori:

  • Rolands Ozoliņš – IBD Consulting dibinātājs
  • Andrejs Juščenko – IBD Consulting dibinātājs

10:05-11:15

Pakalpojumu pārdošana starptautiskajos tirgos, izmantojot digitālā mārketinga metodes

  • Kā B2B pircēji pieņem lēmumu;
  • Lēmumu pieņemšana atkarībā no pircēju sapratnes līmeņa;
  • Uzticības veidošana ar mārketinga saturu;
  • Izstāžu efektivitātes palielināšana, izmantojot digitālo mārketingu;
  • Ilgstošs darbs ar auditoriju.

11:15-11:30

  • Jautājumi & Atbildes

Semināra darba valoda: latviešu

Dalība bez maksas

Pieteikšanās obligāta!

Rolands Ozoliņš ir biznesa izaugsmes stratēģis ar specializāciju sarežģītu risinājumu mārketingā un pārdošanā starptautiskajos tirgos, vadības konsultāciju uzņēmuma IBD Consulting partneris. Rolands nodarbojas ar pārdošanu vairāk kā 20 gadus un jau kopš 2004. gada ir specializējies tehniski sarežģītu risinājumu biznesa attīstībā.

Andrejs Juščenko ir pieprasījuma radīšanas eksperts, IBD Consulting partneris. Andrejam ir ilgstoša pieredze biznesa attīstībā starptautiskajos uzņēmumos, ieskaitot Microsoft, Nokia, Lattelecom.

Andrejs ir raidieraksta Sales and Marketing Fri-Talks vadītājs.

ES fondu vizuālo elementu ansamblis