Datums 6.–15. decembris, 2021
Laiks16.00–18.00
Vieta Tiešsaiste

Pieteikšanās beigusies


Internetu jau sen vairs neizmanto tikai izklaidei un informācijas iegūšanai – preču un pakalpojumu pārdošana internetā 2021. gadā ir sasniegusi augstāko vilni, un viss liecina par to, ka nākotnē tas tikai kļūs lielāks un lielāks. Ņemot vērā e-komercijas straujo pieaugumu un tās nozīmi, efektīva reklamēšanās internetā ir kļuvusi par vienu no svarīgākajām prasmēm veiksmīga zīmola, produkta vai pakalpojuma popularizēšanai. Pēdējo 2 gadu laikā novērojams arī straujš e-komercijas pieaugums Latvijā, bet interneta globālā izplatība un pieejamība ļauj uzņēmējiem šo tirdzniecības veidu attīstīt ģeogrāfiski neierobežotos apmēros.

Šajā 5 lekciju ciklā mācīsimies, kā efektīvi un pareizi reklamēt savu produktu, kādus rīkus izmantot, kādos kanālos, kā sasniegt labākus rezultātus, kā izmērīt sasniegtos rezultātus.

Meistarklases tiek rīkotas sadarbībā ar digitālās aģentūras “New Black” speciālistiem.

Aģentūra “New Black” dibināta tikai pirms sešiem gadiem, taču nu jau kļuvusi par vienu no lielākajām un atpazīstamākajām digitālā mārketinga aģentūrām Latvijā.

Katrs seminārs (2 h garumā) notiks tiešsaistes platformā Zoom, sākums plkst. 16:00.

Pieslēgšanās saiti pasākumam saņems tikai reģistrēti dalībnieki īsi pirms vebināra norises.

Vietu skaits ierobežots.

Dalība bez maksas.

!!! Reģistrācija uz visu meistarklašu ciklu – 5 nodarbības.

 

6. decembris, 16:00-18:00

Viss par Googe search un display reklāmām

Attīstoties gan individuāliem e-veikaliem, gan Amazon, Ebay u.c., cilvēki arvien biežāk izvēlas iepirkties tiešsaistē, bet visu nepieciešamo mēs meklējam interneta meklētājos, no kuriem populārākais kā Latvijā, tā pasaulē ir Googe search. Šī lekcija būs vērtīga tad, ja Jums nav e-veikala, taču vēlaties labāk apgūt reklamēšanās prasmes Google tīklā.

Lektori: Elvita Barkovska, Artūrs Mednis

8. decembris, 16:00-18:00

Datu nozīme e-komercijā un mārketingā

Viens no svarīgākajiem vārdiem e-komercijā un mārketingā ir "dati", un prasme tos pareizi saprast un pielietot palīdz mārketinga speciālistiem sasniegt labākus rezultātus. Šajā lekcijā runāsim par to, kā datus lietot, pamanīt, atrast un saprast.

Lektori: Ēriks Bērziņš, Artūrs Mednis

10. decembris, 16:00-18:00

Viss par Facebook (Instagram, Messenger, Whatsapp) reklāmām

Facebook ir lielākais sociālais tīkls gan Latvijā, gan pasaulē. Otrs lielākais – Instagram – arī pieder Facebook, tāpat kā divi no trim lielākajiem saziņas rīkiem (Messenger un Whatsapp). Šajā lekcijā mācīsimies, kā pareizi un efektīvi reklamēt savu produktu vai pakalpojumu visās iepriekš minētajās Facebook platformās.

Lektori: Elvita Barkovska, Artūrs Mednis

13. decembris, 16:00-18:00

Kā izmērīt online reklāmu un mājaslapu efektivitāti

Par e-komerciju šobrīd runā daudz un plaši, taču svarīgākais ir jautājums – vai tā atmaksājas un kā izmērīt šo darbību efektivitāti? Šajā lekcijā noskaidrosim, kādus rezultātus mērīt, kā mērīt, kādi ir labi rezultāti, u.tml. Lekcija būs vērtīga arī gadījumā, ja Jums nav sava e-veikala, bet Jūs izmantojat interneta reklāmas, lai popularizētu savu mājaslapu vai pakalpojumus, sociālo tīklu ierakstus u.tml.

Lektori: Ēriks Bērziņš, Artūrs Mednis

15. decembris, 16:00-18:00

Customer Journey - pircēja ceļš 21. gadsimtā

Customer Journey (klienta ceļojums) nav tikai par to, kā lietotājs atrod uzņēmumu, bet arī par to, kā jūsu potenciālais klients iepērkas, uzzina par dažādiem produktiem un pakalpojumiem. Tā ir klienta pieredze ar uzņēmumu – viņa mijiedarbība ar to visos kanālos, ierīcēs un saskares punktos līdz kļūšanai par lojālu klientu. Šajā lekcijā mācīsimies un sapratīsim, kāds ir šis klienta ceļojums.

Lektori: Līva Bleidele, Artūrs Mednis

Informācija par lektoriem:

Elvita Barkovska ir “New Black” e-komercijas un digitālo kanālu reklāmas speciāliste ar četru gadu pieredzi industrijā, iepriekš plānoja un administrēja reklāmas kampaņas mediju aģentūrā “Inspired”, bet vēl senāk bija e-komercijas speciāliste uzņēmumā “JYSK”. Ikdienā Elvita veic arī sociālo mediju satura reklamēšanu, piemeklējot iespējami precīzāko mērķa auditoriju sociālajos tīklos, kā arī strādā ar Google search un Google partneru tīklu.

Ēriks Bērziņš ir “New Black” e-komercijas speciālists ar lielisku pieredzi e-komercijā ne tikai apkalpojot “New Black” klientus, bet arī iepriekš pats to izmantojis saviem privātajiem projektiem. Pēdējo divu gadu laikā Ēriks ir piedalījies vairāk nekā 10 digitālā mārketinga stratēģiju izstrādē “New Black” klientiem, veicis mājaslapu un reklāmas kampaņu auditus. Ēriks ikdienā vada kampaņas ne tikai Latvijā bet arī citās Baltijas un Eiropas valstīs, kā arī ASV.

Līva Bleidele ir e-komercijas speciāliste, kas ar entuziasmu runā par analītiku, datiem un reklāmu. Savā septiņu gadu pieredzē digitālā mārketinga nozarē strādājusi ar vairāk nekā 80 zīmoliem un dažāda mēroga digitālās reklāmas un e-komercijas kampaņām Latvijā, Baltijā un pasaulē, no kurām vairākas ir saņēmušas apbalvojumus (piem., labākā online reklāmas kampaņa, efektīvākā mārketinga kampaņa, u.tml.).

Artūrs Mednis ir “New Black” vadītājs un digitālā mārketinga speciālists ar 19 gadu pieredzi komunikāciju nozarē. Iepriekš nodibināja un sešu gadu garumā attīstīja Latvijā pirmo sociālo mediju aģentūru “Inspired Digital”, bijis pirmais aģentūras “Not Perfect” vadītājs Latvijā. Artūrs tiek uzskatīts par vienu no Latvijas digitālās vides un jauno mediju pionieriem – viens no pirmajiem podkāstu un blogu autoriem (kopš 2004. gada), pirmais no Latvijas Twitterī, Instagramā un daudzos citos sociālo mediju kanālos. Artūrs jau 16 gadus uzstājas starptautiskās konferencēs un semināros, 11 gadus pasniedz sociālo mediju komunikāciju bakalaura un maģistra studiju programmās augstskolā RISEBA.