Datums 14. septembris, 2022
Laiks10.00–11.30
Vieta Tiešsaiste

Pieteikšanās termiņš ir beidzies

Seminārs: Kā ar Facebook reklāmu sasniegt rezultātus

ES fondu vizuālo elementu ansamblis

Sociālie tīkli galvenokārt sevī ietver izklaides funkciju, bet pēdējo gadu laikā tā ir arī vieta, kur uzņēmumiem nodarboties ar B2B un B2C mārketingu - veiksmīgi izvietojot reklāmas un sasniedzot mērķauditoriju ar interesantu un uzrunājošu saturu.

E-komercijas izaugsmes - atbalsta platformas eCOMHUB dibinātājs Gustavs Gotauts dalīsies pieredzē un praktiskos soļus atklās, kā reklāmas saturu izvietot Facebook, lai tā sasniegtu mērķauditoriju. Gustavs Gotauts eCOMHUB dibinājis ar mērķi palīdzēt attīstīt e-komerciju Latvijā un pasaulē. Gustavs pēdējos 5 gadus veiksmīgi strādājis ar vairākiem e-komercijas projektiem, ko turpina darīt arī šobrīd zīmolā “ecomhub.agency”, ar komandu apgrozot vairākus simtus tūkstošus eiro katru mēnesi.

Nepalaid garām iespēju uzdot jautājumu Gustavam Gotautam!

LIAA Klientu atbalsta nodaļas vadītāja Ilga Maļina pastāstīs par pieejamo atbalstu mārketinga aktivitātēm, to skaitā reklāmām Facebook.

Semināra darba valoda: latviešu

Dalība bez maksas

Pieteikšanās obligāta!

Zoom links tiks nosūtīts katram dalībniekam dienu pirms pasākuma.

Saistītas tēmas