Publicēts: 18.08.2022.
Datums
21. septembris, 2022
Laiks10.00–11.45
Vieta
Tiešsaiste
Pieteikšanās termiņš ir beidzies
Pievienot kalendāram

Katrs uzņēmējs saskāries ar jautājumu, kā padarīt savu preci vai pakalpojumu populāru un panākt, lai to pērk pēc iespējas vairāk cilvēku. Klientu atsauksmes un rekomendācijas ir viens no spēcīgākajiem mārketinga instrumentiem.
Pēdējā laikā strauji audzis ir influenceru mārketings. Kas tas ir un kā tas var iespaidot eksportu?
Seminārā ar zināšanām par infuenceru mārketingu dalīsies Toms Briedis, valdes priekšsēdētājs SIA Womstar. Toms viens no pirmajiem Latvijā sāka veidot sociālo mediju kampaņas, un laika gaitā iegūtās zināšanas ļāva viņam saredzēt jaunu nišu komunikācijās – vajadzību pēc īstām, patiesām cilvēku atsauksmēm sociālajos tīklos. Jau vairāk nekā 10 gadus Toms specializējas WOMM jeb word of mouth mārketinga kampaņās. Patiesa atsauksme par produktu ir daudzreiz iedarbīgāka par apmaksātu reklāmu. Seminārā uzzināsiet:
- Influenceru un atsauksmju mārketings - rīks, lai personalizētu produktus un pakalpojumus, veicinot pārdošanu
- Kā Influenceru un atsauksmju mārketings darbojas, kā ar to sadzīvot, kas jāņem vērā, izmantojot to citās valstīs
- Galvenās lietas, kas jāievēro, lai veiksme nepārvērstos neveiksmē
Turpinājumā pieredzes stāsts no SIA “Pērnes L” vadītāja Laimoņa Radziņa par pārsteidzošo sadarbību ar amerikāņu aktrisi Sāru Džesiku-Pārkeri. Pēc Holivudas aktrises Sāras Džesikas Pārkeres ieraksta sociālajos tīklos, pieminot SIA "Pērnes L" ražotās kartupeļu čipsu plāksnītes "Long Chips", auga šo čipsu popularitāte arī Latvijā. Aptuveni 95% no kompānijā ražotās produkcijas tiek eksportēti uz Eiropas Savienības, Āfrikas un Tuvo Austrumu zemēm, tāpat viens no kompānijas noieta tirgiem ir Brazīlija. Seminārā uzzināsim, kas notiek ar eksporta tirgu uz ASV un vai un kā aktrises publikācija to ir ietekmējusi.
Ar pieredze stāstu par sadarbību ar influencieriem dalīsies Olga Grigorenko – Zinātnes doktors matemātikā, SIA Pranamat Sales & Marketing Sabiedrisko attiecību nodaļas direktore, līdzdibinātaja, ideoloģiskā iedvesmotāja.
PRANAMAT ECO ir ģimenes uzņēmums, kas ražo unikālus masāžas paklājiņus. Uzņēmuma misija ir atbalstīt cilvēku labklājību. PRANAMAT ECO savu ceļu Latvijā uzsāka 2009. gadā. Kopš tā laika uzņēmums saņēmis “The Red Jacket”, "Wellness Innovation" balvu, kā arī saņēmis tādu starptautisko tabloīdu kā New York Post un Independent Magazine atzinību.
Līdz šim ir pārdoti vairāk nekā 2 miljoni paklājiņu 130 valstīs. Produkti ir palīdzējuši uzlabot daudzu cilvēku dzīves kvalitāti visā pasaulē. PRANAMAT ECO lepojas ar to, ka ir labsajūtas pionieris, kas nes akupresūras principus Rietumu pasaulē. Pranamat ECO internetveikali strādā Latvijas, Lietuvas, Igaunijas, ASV, Vācijas, Spānijas, Polijas tirgos, pārdodot vairāk nekā 100000 produktus gadā un nodrošinot darba vietas cilvēkiem no 21 pasaules valsts.
Olga dalīsies ar līdzšinējo pieredzi sadarbībā ar influenceriem un dos uzņēmējiem ieteikumus no savas puses.
Aicinām reģistrējoties uzdot savu jautājumu, kā arī aktīvi piedalīties semināra laikā. Seminārs tiks ierakstīts un būs pieejams Business.gov.lv platformā.
Semināra darba valoda: latviešu
Dalība bez maksas
Pieteikšanās obligāta!
Zoom links tiks nosūtīts katram dalībniekam dienu pirms pasākuma.